Voi kun kaikilla nyt loppuis nuo vuodot, :hug:
Josefia: mulla oli verenpaine 136/90, eli mulla tuo alapaine korkea. Enpä tiedä millä sitä sais laskeen, aika tohinaa tämä elämä on kahden muksun kanssa ja nyt vielä mies lähdössä työreissuun, on seuraavan kk enemmän pois, kun kotona. Onneksi ultraan pääsee.
Unettomuutta ei ole, mutta tää uupumus, plaah. Tänään olen ihan väkisin heilunut pystyssä. Toisaalta eilen oli taas superihana päivä, käytiin heti aamusta shoppailemassa, sit leivoin ja lenkkeilin ja leikittiin vielä Neljän tähden illallsita, jossa oli mun vuoro kokata=) ja vasta illalla iski uupumus ja tänään siis ihan eri. No mut ihana et välillä jo noita hyviäkin päiviä.
Itse käyn
ulkona syömässä oikeastan joka päivä, kun olen töissä keskustassa, eikä meillä ole omaa ruokalaa. Amarilo on mun henkireikä
Ja
chamon...tiedän tunteen. Tätä lasta toivotaan kovasti, mutta välillä valtaa mieli, että miten me selvitään, nyt kun on taas alkanut helpottaan. Varsinkin kun tuo meidän kuopus vaatii enemmän tukea arjessa kuin normaalisti hänen ikäisensä. Mutta kaippa se siitä sitten taas, vauva-aika on lopulta kuitenkin niin lyhyt. Vaikka meilläkin esikoinen alkoi nukkumaan vasta 3 vuotiaana.
Jospa sit pienelle kävelylle, ihana ilma on ainakin.
Pomppuli ja massu 9+2