Mymosalle iso :hug: ja muillekin joilla ollut vuotoa. Toivotaan parasta!
Jassåå: ihania uutisia, antaa toivoa itellekin, ettei vuoto välttämättä tarkota aina pahinta..
Muillekin ultrasta hyviä uutisia saaneille onnittelut :flower: Jihuu! =)
Syyskuisen äidin menetys oli ihan kauheaa luettavaa :'( ei tollaista toivois koskaan kenellekään!!
Jostain syystä en saa päähäni mistä täällä on puhuttu vaikka oon ahkerasti lukenukin, aina sama homma kun alkaa kirjottaan!
Lääkkeistä oli jotain juttua, itse yritän välttää kaikkia viimeiseen asti, nyt ollut kyllä melkosta alakuloa ja väsymystä etten ole varma pärjäänkö ilman mielialalääkitystä (masennus taustalla), mut täytyy jutella asiasta kun neuvolaan asti päästään..
Parisuhteesta on myös ollut juttua, meille tulee parin pvän päästä yhteistä taivalta 4 vuotta täyteen, perheeseen siis kuuluu myös kissa ja koira.
Masuvakuutus: never ever kuullukaan, enkä usko että sellaista tullaan ottamaankaan..
Nyt en kuollaksenikaan muista mistä muusta on juteltu, kyllä ne tulee mieleen kun tämän tekstin lähetän..
(.) Jostain syystä minulla on ollut pari päivää sellainen tunne ettei alkio ole elossa enää.. Rinnat (tarkemmin nännit) on kyl edelleen tosi kipeet, paha olo kun nälkä ja välillä muutenkin etova olo, kauhee väsymys... Mutta silti
Toissapäivänä aamulla vessaan mennessä paperiin jäi ihan kirkasta verta, sitä oli vähän mutta kumminkin säikäytti, laskin että tuona päivänä olisi pitänyt "normaalisti" alkaa menkat eli se kai vaikuttanee siihen.. -kuulemma. Punertavaa tuhrua on tullut viikon ajan noin joka toinen päivä, tosi niukasti -sen verran että sen paperista erottaa kun pyyhkii..
Saa nähä mitä enteilee. Mahakipuja ei ole kyllä ollu -ei sit minkäänlaista. Paitsi eilen nousin nopeesti seisoon hieman vinosti niin nippas vas.alamahalta.
Makeaa ei tee yhtään mieli vaikka normaalisti olen melkonen herkkuperse. Ja nyt ei ole pariin päivään tehny mieli ruokaa muutenkaan -vaikka tuleeki paha olo..
Kaksi viikkoa olen ollu töissä ja oon ihan poikki. Töiden jälkeen vaan makaan sängys/sohvalla, tai sit iltavuoroon mennessä makaan ennen töihin menoa. Ja aina vain väsyttää... *huoh* Joillain muillaki tais olla aika jäätävää väsymystä..
dopplerilla en varmasti tule moneen viikkoon mitään kuulemaan (jos on edes mitään kuultavaa) kun kohtu taaksepäin ja tuota massaa on riittävästi..
Paitsi oman sykkeen kyl kuulen -I'm still alive!
opcorn:
Kirjottelen lisää kunhan kertaan mitä on ollut aiheina
L & P 8+risat :ashamed:
muoks.
äippäpakkaus otetaan kun esikko kyseessä
ja
kestoilua ei luultavasti aleta harrastaan.. Kai??