Huhtikuun 2007 vauvoja?

Moro! Onkos täällä jotain keskustelua mammoille/isille joilla on huhtikuussa syntynyt vaavi? Olisi niin kiva kirjoitella muiden kanssa joilla on samanikäisiä vauvoja, mutta äkkiä katsottuna en löytänyt sellaista viestiketjua..
 
Hei!

Sain viestin, että minut on erotettu huhtimasujen kerhosta? Saanko kysyä syytä? Täytyy myöntää, että en ole ehtinyt paljon olla koneella viime aikoina, mutta ajattelin kyllä palata kirjoittelmaan ja seurailemaan kuulumisia :(

t. hippu ja tyttönen 3kk
 
Kerhon perustaja laittoi sellasen heilutuspinon, johon ilmottautumalla sai jatkaa kerhossa oloa, eli jos et käynyt ilmottautumassa , niin siksi sait erotusilmoituksen. siellä pinossa oli muutamia jäseniä, jotka ei oo ilmotellut itsestään aikoihin, niin perustaja erotti ne. Voithan hakea uudelleen jäsenyyttä
 
Minulla tyttö syntynyt 14.4 :wave:
kerhon perustaja aikoi tulla ilmoittelemaan tänne teille halukkaille että miten kerhoon pääsette =)
meillä onkin siellä tosi tyttövoittoinen kerho,tässä olikin muutama pojan saanut ;)
 
Eli meillä oli siellä heilutus pino ja kaks viikkoa oli siihen aikaa heilutella, ne ketkä eivät heilutelleen erotettiin.Myös ne erotettiin ketkä eivät olleet edes ilmoittaneet vauvansa syntymästä. Mulle vaan yksityisviestiä niin laitan salasanan tulemaan sitten kun saatte salasanan niin täytätte jäsenhakemuksen joita mä sitten hyväksyn :wave:

niin ja jonkin aikaa vielä tässä koneella pyörin, iltasella sitten palailen takasin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äMMien äiti:
Eli meillä oli siellä heilutus pino ja kaks viikkoa oli siihen aikaa heilutella, ne ketkä eivät heilutelleen erotettiin.Myös ne erotettiin ketkä eivät olleet edes ilmoittaneet vauvansa syntymästä. Mulle vaan yksityisviestiä niin laitan salasanan tulemaan sitten kun saatte salasanan niin täytätte jäsenhakemuksen joita mä sitten hyväksyn :wave:

niin ja jonkin aikaa vielä tässä koneella pyörin, iltasella sitten palailen takasin.
Yvtä laitettu :wave:

 
Hei Oliivi80! Kun olet kirjautunut tunnuksillasi, niin aina nimimerkin alapuolella pitäs olla semmoinen pieni kirjekuori. Siitä klikkaat, niin pääset laittamaan yksityisviestin. Eli laita viesti nimimerkille äMMien äiti. Hän hoitaa meidän kerhoon liittymiset! :) Tervetuloa ja toivottavasti onnistuu! =)
 

Yhteistyössä