Huhtikuiset 2021

Mulla on ollut alusta saakka poikafiilis, mies sanoo että on tyttö, kun hänen suvussaan on miehet tehneet aina tyttöjä (tosin nyt alko mietityttää, että mistäs se mun mies on sitten tänne pompsahtanut :D) . Saas nähdä kumpi on oikeessa.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: 3milia
Poikatunne oli väärässä, pieni tyttö sieltä on tuloillaan ja rakenteet oli kaikki kunnossa, kuvauksien aikana tytsi ehti pissiä, syödä (kätilö näytti kun kieli liikkui suussa) ja nukkua päikkäreitä. On niin onnellinen olo että vaikea kestää <3
Ootteko muut käyneet jo rakenneultrassa? Hullua ajatella, että seuraavaksi sairaalaan ois asiaa vasta synnyttämään, jos kaikki menee hyvin.
 
Täällä sen sijaan poikafiilis oli oikeassa :love: Kaikki muutenkin oikein hyvin rakenteissa, niin onnellinen ja helpottunut olo❤ Nyt onkin sit vaateostelut lähtenyt vauhdilla käyntiin! Istukka mulla oli takaseinässä, vähän liian lähellä kohdunsuuta, ei päällä, mutta sain silti ajan lisäultraan tammikuulle. Katotaan, että on siirtynyt :) Ultraaja kyllä sanoi, ettei kannata huolehtia, on melkein varma, että siirtyy kyllä kohdun kasvaessa. Liikkeitä tuntuu jo päivittäin, lähinnä alavatsalla ja ultrassa selviskin, että viihtyykin siellä lähinnä pää navan lähellä ja jalat ihan tolla alhaalla, rakkoa potkien :D
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Tiukuna ja Tsilla
Ihana kuulla! Mulla oli istukka etuseinässä, joka oli vähän yllättävä kuulla, kun liikkeet alkoi tuntua niin aikaisin (vissiin etuseinäistukan pitäisi valmentaa liikkeiden tuntemista). Ja täällä myös viihdytään alhaalla ja tuikitaan rakkoa minkä ehditään. Tai päivät yleensä vaan köllitään, mutta siinä yhdeksän aikaan illasta alkaa se riehuminen.
 
  • Rakkaus
Reactions: 3milia
Ihana kuulla! Mulla oli istukka etuseinässä, joka oli vähän yllättävä kuulla, kun liikkeet alkoi tuntua niin aikaisin (vissiin etuseinäistukan pitäisi valmentaa liikkeiden tuntemista). Ja täällä myös viihdytään alhaalla ja tuikitaan rakkoa minkä ehditään. Tai päivät yleensä vaan köllitään, mutta siinä yhdeksän aikaan illasta alkaa se riehuminen.

Joo täällä kans tällainen iltavirkkubebe! :love: Tai tietty se kai on niin, että kun ite liikkeessä, niin vauva lepää ja, kun ite lepää, niin vauva alkaa touhuta ❤
 

Yhteistyössä