Onpas täällä tosiaan ollu hiljaista. Oon välillä käyny kurkkaamassa, mutta itsekin kirjoittelen enimmäkseen tonne odotuspuolelle niin tää palsta on ihan jäänyt.
Hysteeriselle onnea ultraan!
Zeenalle iso halaus. Eiköhän se siitä pian iloksi muutu, vaikka omakohtaista kokemusta hoitoonviemisestä ei olekaan.
elzibelzi kiva kuulla teistäkin. Välillä oon miettiny mitä teille kuuluu, kun muskarissa kuitenkin nähtiin melkein joka viikko. Me ei päästä enää samaan muskariin (tai no päästäis mut matka on turhan pitkä kun muutettiin kaupungin toiselle laidalle), mut muistaakseni sanoit ettette tekään jatka siellä enää syksyllä?
Sanoja meillä tulee aika paljon mun mielestä. Jotkut selviä, jotkut vähemmän selviä, mutta joka viikko tulee monta uutta. En oo enää pitäny listaa mitä osaa. Ja matkii kovasti sanoja myös.
Meillä ollaan nyt siirrytty vasta muutama viikko sitten pysyvästi yksiin päikkäreihin. Ja yöunet on nyt sit melkein aina sen 12h (20-08)
Poskihampaita on tehty nyt monta viikkoa. Kaikki neljä takaposkihammasta tulee näköjään samaan aikaan, vaikka edelleen alhaalla on vain 2 etuhammasta ja ylhäällä 4. Hauskat raot siinä välissä. Pitäis varmaan kohtapuoliin käydä hammaslääkärissä kun ei vielä olla käyty. Miten ihmeessä ne muuten saa sen suun siellä pysymään auki, kun toi ei avaa suuta sit millään muuta ku ruokailun yhteydessä
Otettiin reunapalakin pois pinnasängystä ja nyt on saanu harjoitella itse sänkyyn menoa ja poistuloa ja hyvin on menny. Väsyttää ilmeisesti aina niin paljon ettei edes yritä tulla pois kun on nukkumaanmenoaika. Itse menee usein sänkyyn ja huutelee sieltä tuttia. Nii-in, meillä on edelleen tutti käytössä unilla enkä oo ajatellu ottaa pois lähiaikoina. Pitäisköhän.. täällä oli joskus juttua siitä, mutta en vaan oo saanu aikaiseksi - vieläkään. :ashamed: No, se on meidän ainoa "pahe" enää
Eipä tässä muuta meiltä. Ite oon aika poikki jo kun rv33 kohta täynnä eikä jaksais kökkiä puistossa tai mitään muutakaan enää ton tytön kanssa. Tuntuu, että on paljon "enemmän raskaana" kuin tytöstä oli, mutta tottakai kun nyt ei pysty lepäämään samalla tavalla. Eiköhän se tästä
Hyvät loppukesät kaikille!