Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

Tein mammaksin testillä, herkkyys 25 mIU/mL hCG... niin ja pitihän mun tuhlata yks ovistestiki, vaikka tuskin se nyt auttaa täsä vaiheesa :ashamed: siihen tuli hyvin haalea viiva...
Mahaa ja selkää juilii kuitenki koko ajan, tuhru/vuoto voi alkaa ihan millon vaan!

Viiva, toivon sydämestäni, että sun nega muuttuis vielä plussaksi!!!! :hug:

Zin
[/url][color=Green3]

Mukana menossa maanantaina 20.4.2009:

jenni-juulia: 1.IVF, punktio 3.4, siirto 8.4, lyhyt kaava pp12

jerpuska: 2.IVF:n 2.PAS 9.4 AVA pp11

viiva:1.IVF, punktio 7.4, siirto 9.4, pitkä kaava pp11

nuuskis80: 2.IVF, punktio 7.4, siirto 9.4, pitkä kaava, Oulu vl pp11

Zin: 1.IVF, punktio 10.4, siirto 15.4, pitkä kaava pp5

millis1981: 1.IVF:n 1.PAS, siirto 16.4 pp4

Rockafella: 1.ICSI, punktio 14.4, siirto 17.4 pp3

Milliäinen: 2.IVF, punktio 22.4, siirto 24.4, Tre Väestöliitto pp-

pirppa75: 1.IVF punktio 21.4, siirto pp-

Miimi78: 3.ICSI punktio/siirto vko 17-18, AVA pp-

Minska: 1.IVF/ICSI, punktio vko 18 pp-

Kristiina76: 4.IVF, punktio/siirto vko 19?, lyhyt kaava, TAYS pp-

Sharlin: 1.IVF, punktio/siirto vko 19, pitkä kaava, HYKS pp-

vilhelmiina72: 6.IVF punktio/siirto vko 19 pp-

Electra: 3.ICSI, punktio/siirto vko 22, pitkä kaava pp-

Tirlittan1968: 1.IVF vko 22-23 pp-

emily81: 1.IVF:n 1.PAS, huhtikuussa pp-

dreamer78: IVF, huhtikuussa, pitkä kaava pp-

Veikka: PAS, toukokuussa? pp-

Kenzo: 1.IVF, huhtikuussa, lyhyt kaava pp-

NPG: 3.ICSI, huhtikuussa, pitkä kaava pp-

Haave: 1.IVF:n 1.PAS toukokuussa pp-

Huurre-80: 2.ICSI, toukokuussa, pitkä kaava, VL pp-

shenda81: 1.IVF, lyhyt kaava pp-

pirpana74: 1.IVF:n 1.PAS huhtikuussa pp-

Maima: 1.IVF, TAYS pp-

[color=Green3]Plussanneet:[/color]

Myöhemmin onnistuvat: :hug:

Möhkö-72: 1.ICSI
kaisa81: 4.ICSI
[/quote]

Zin
Moi!

En vielä siirtänyt Viivaa pois listalta sillä niin kauan kun menkat eivät ole alkaneet on toivoa! Mulla eivät kaksi lyhyttä raskauttani kumpikaan näkyneet virtsatestissä edes rv8, verikokeessa vaan, joten henk.koht. mun luottamus *mihinkään* raskaustesteihin on tasan nolla. Toivottavasti tämä ei nyt tunnu veitsen kiertämiseltä haavassa, kun ei sen ole tarkoitus olla sitä...! Ja ihan kauheasti toivon että se sieltä vielä positiiviseksi muuttuu!

Nuuskis, haamuilevat onnittelut! :flower:

Mites Jenni-Juulia ja Jerpuska?

Zin
Ja kun tässä nyt pääsin kirjoittelun makuun niin jatkanpa. Mun alavatsa on ollut kipeä jo kolmatta päivää. Välillä kipu on selkeämmin munasarjojen seutuvilla, välillä keskemmällä. Ei kai kiinnittymiskivut voi päivätolkulla kestää? Voisiko se olla merkki raskaudesta? Vai siitä ettei alkio kiinnittynyt? Piinailen...

Tervehdys!

Tahtoisin mukaan tähän pinoon. Testasin tänään negan 3. inseminaatiosta, ja ensi kiertoon tehtäisiin IVF. Suunnittelukäynti on perjantaina 24.4.

Eli lapsi olisi ollut tervetullut vuodesta 2005, ja yritetty liian kauan luomuna. Sen jälkeen yritetty myös teroilla ja clomeilla turhaan. Sitten nämä 3 inssiä ja nyt sitten järeämmät aseet ja IVF.

Tänään on vähän hiljainen olo, kun vähän itkin tuon negan takia, mutta kirjoittelen enempi myöhemmin.

Toivoopi B

jerpuska: Me ollaan sitte samassa tilanteessa. Tsemppiä odotteluun... Mää en ainakaan taho uskoa oman testin tulosta :)

Rouva B: Tervetuloa palstaileen :wave:

Elikkä siis... Eilisen oli menkkakipua, mikä meni sitte nukkumaan mennessä ohi! Sitte alako nipisteleen ja vihloon häpyluun tienoilta, aika kovastikki. Tein tuosa äsken uuden testin ja saman tuloksen sain...No, ei kait täsä auta ku oottaa :) Tänään ei oo ollu mitään kipuja, on vaan sikakova väsymys :/ Meinasin nukahtaa kesken työpäivän :ashamed:

nuuskis, pp11

lukee ClearBluen äsken tehdyssä testissä ja haamut tuli apteekinkin omiin jo (tein niitä vaatimattomat 2)!!! En usko tätä kyllä vielä, koska kipuja ja vihlontaa on niin kovin, että vuodon pelkoa!
Voi kunpa tämä olisi totta!!!
Kiitokset tuestanne! Se on tässä vaiheessa aivan korvaamatonta!
Nyt se PIINA vasta alkoi!!

viivaT

viiva: OI, ihana uutinen :heart: :flower: Kato nyt, ei sitä toivoa kannata kaivoon nuin vain heittää ;)
Kylläpä meitä piinaajia on täsä, heti kolomin kappalein!
Mää aattelin käydä apteekista ostaan testin... jos tuo meijän haamu siitä vahvistui... viisaathan kyllä sanoo, että plussa se on haamuki...

Viiva: Hui, onnittelut! Selasin ketjua hiukan taaksepäin ja ehdit jo surra ja itkeä negaa! Voi että on ihanaa että plussa tuli! :flower:

Nuuskis - kiitos tervetulotoivotuksesta. Jospa tekisit Viivat ja saisit hyvän plussan sinäkin vielä! Koska menkkakipuhan kuuluu alkuraskauden oireisiin kuitenkin.. :) Ja kyllä, haamu on plussa (niin sanoo r-testien ohjekin, se kuva) :)

-B

Kyllä täällä duunissa pitäisi jotakin muutakin tehdä, kuin rampata pissillä... ja täällä höpöttämässä. :LOL: ehkä...

jerpuskalle myös runsaat onnittelut täältä! Ihanaa nämä iloiset uutiset vihdoin!

Rouva B: lle tervetuloa! Anteeksi, että en heti huomannut sinua... :ashamed:
pahoittelut negasta. Toivotaan, että tällä IVF:llä saatte vihdoin sen positiivisen. Meillä on käynyt hiukan samanlainen tilanne... luomuna liian kauan. Siinä mun endometrioosi ehti samalla levitä liian rajusti. Meille ei edes ehdotettu mitään "lievempiä hoitoja". Suoraan vaan tähän... ja tästä pinosta nyt päätellen tää on aika toimiva hoito! :D

Viiva - ei se mitään, kyllä miekin sokastuisin plussasta! En varmaan näkis ja kuulis mittään! Mutta hienolta kuulostaa nää teidän IVF-kokemukset, en malta odottaa että pääsen jo hoitoon! :D Kerro terkut matkalaiselle että pitää kovasti kiinni, nyt mennään! :)

-B

Onnittelut viivalle, jerpuskalle nuuskikselle haamuista!! :flower:

Minä kävin juuri ultrassa ja sieltä löytyi vain yksi munasolu. Lääkärin suositus oli, että ei jatketa hoitoa, mutta kun oikein väänsin asiasta, niin suostui lopulta jatkamaan hoitoa. Kun mulle nyt ei näköjään minkäänlaisella lääkityksellä saada kasvamaan useampaa niin vaihtoehtona olisi vain kokonaan hoitojen lopettaminen. Mehän se maksetaan per...le. Punktio olisi nyt sitten ilmeisesti maanantaina 27.4. Perjantaina ultrataan vielä uudestaan.

Viivalle sylintäydeltä :flower: Mieletöntä !!! :heart: :heart: :heart:

Rouva B tervetuloa joukkoomme :wave:

Nuuskis plussa se on haamukin :D

Pirppa onnea huomiseen punktioon!! Myös Milliäiselle keskiviikkoiseen!

O.N: huomenna olisi ultra, jossa tarkistetaan mikä tilanne muniksilla on. Maha on piukea (ja pullea) Epäilen kuitenkin, että lisätään puregonin määrää, minullahan on nyt vain 150 IU.

Zin
Jiihaa! Vallan erinomaisia uutisia!! Isot isot onnittelut Jerpuskalle, Viivalle ja Nuuskikselle! :D Kyllä vain voi nega muuttua haamuksi ja haamu plussaksi! =)

Ja niistä tulee toivoa itsellenikin (ai ihan kuin raskaus tarttuisi?) ;)

Rouva B tervetuloa mukaan.

Zin

SYLIN TÄYDELTÄ ONNEA Viiva, Jerpuska ja Nuuskis !!! :) Kyllä ne kestää loppuun asti, niin uskomme! Voimia piinallisiin hetkiin teille kaikille!

Tuollaiset "lopputulokset" auttavat ja kannustavat meitä muita jatkamaan ja kestämään tämän kaiken..

Viimeksi kirjoittelin niistä paniikkikohtauksista ja täällä oottekin ihanasti tsempanneet mua.. Sumutteluja on vasta kolme päivää takana.. viime yönä nukuin erittäin huonosti. Paniikki ei ole häirinnyt mutta unettomuutta ilmenee, todnäk stressiä tästä hoitorumbasta. Taas yöllä aattelin, et keskeytän tän jutun. Sitte aamulla taas vauvahaaveet kasvoi hurjiksi :) Varmaan alitajunnassa kaikenlaista pelkoa, et mitenköhän tää kaikki menee. Vaikka oon yhesti jo kokenu eikä se nyt niin karmeaa ollut. EN KÄSITÄ, miksi oon tämmönen hermoilija!?!? Oon ihan hermona itteeni....................MRR!!

Joku kysyi, onko mulla lääkitystä paniikkiin..
Siihenhän on olemassa lääkkeet, mut en oo vielä semmosia hankkinu. Kun toisaalta tuntuu, et jotenkin haluaa selvitä ilman. Enkä ollenkaan tiedä, onnistuuko niitten lääkkeitten popsiminen yhtäaikaa näiden hormoonien kans..Ja mitä lääkäri sanoo..ootko hullu kun oot menny lapsettomuushoitoihin! Nehän vie sut vielä kauemmas todellisuudesta! ;)
Todellisuudessa koen, että en vielä tarvitse lääkkeitä. Uskon, että tämä tästä helpottuu ja unet palautuu ja pelot kaikkoaa! Eikö se positiivinen ajattelukin ole yhenlainen lääke.
Jos kuitenkin käy toisin, eli homma hankaloituu, en tiiä joudunko keskeyttämään tän hoidon. Millään en haluais, vauvakuume on kova! Takana jo 9v:n lapsettomuus. Kyllä mä haluan kestää vaikka väkisin tämän kaiken!!

Tsemppiä itse kullekkin vaiheeseen kuin vaiheeseen! Voimia punktioihin, piinistelyihin ja aivan kaikkeen!
Ihana et ootte olemassa!!!

Huurre :)

ONNEA viiva, jerpuska ja nuuskis!!! Ihanaa saada hyviä uutisia! :D

).( Tänään käyty toistamiseen ultrassa ja punktio päivä on nyt sit perjantaina 24.4 ja siirto ( mikäli siirrettävää saadaan ) on maanantaina 27.4.

Viivalle, Jerpuskalle ja Nuuskikselle aivan älyttömän paljon onnea!!! Ihania uutisia :flower: :flower: :flower: .

Seuraavana vuorossa onkin sitten Zin, Millis ja allekirjoittanut. Piinailua pahimmillaan, mites olette jakselleet? Mä en oikein tiedä miten suhtautua, yritän pitää kovasti jalat maassa. Täytyy yrittää olla kuulostelematta jokaikistä vihlaisua ja tuntemusta masussa :whistle: . Se ei vaan aina oikein onnistu :D. Eilen vihloi oikealla, tänään keskellä ja vasemmalla, lievästi tuntuu mullakin menkkamaisia oireita.

Millos Zin ja Millis meinaatte ekan kerran testailla? Ootteko menossa myöskin "viralliseen" verikokeeseen? Mulla testipäivä pitäis olla ensi viikon alussa.

Mukavaa alkanutta viikkoa siskot :wave:

onnitelut plussanneille!! Niitä olikin monta. :) :heart: Oliko minkälaisia oireita?

Rockafella Hyvin oon jaksanut, yrittänyt olla ajattelematta koko hommaa ja kaikki mahdollisia nipistyksiä. Mulla on virallinen testipäivä vappuaatto eli varmasti aion testailla aiemmin ainakin ekan kerran. Saisin mennä veritestiin, ,mutta lääkäri sanoi että kun on vappuaatto niin tee testi ensin kotona ja siten vahvistetaan se seuraavan viikon alussa jos tarvetta.

Ai ku mahtavaa, kun on näin paljon plussanneita! :) tuotte auringovaloa risupesäänkin!

Täällä testaillaan ovista... kp 11 menossa. Miten teillä muilla PAS-laisilla; onko tehty PAS heti seuraavaan kiertoon IVF-punktiosta ja tuoresiirrosta?
Klinikalta sanottiin, että munasarjat voi kyllä olla vielä sekaisin eikä ovulaatio ehkä tapahdu normaaliin aikaan. Meillä siis tarkoitus tehdä PAS jo heti tähän kiertoon jos vain ovis löytyy. Testaillen kuitenkin ja liman eritys vaikuttaa ihan normaalilta tähän kierron vaiheeseen nähden joten toivotaan että sieltä ovisplussa pärähtää lähipäivinä ja päästään siirtoon asti.
Tsemppiä kaikille! :heart: :heart:

Zin
Heippa!

Rockafella, en meinannut testailla ennen kun vasta verikokeella sunnuntaina (joo, klo 7.30-8.15 aamulla, kiva?!?). Jostain mystisestä syystä saan tulokset vasta ensi tiistaina...? Ihan kun en muuten jännittäisi tulosta ja kaikista muista verikokeista on tulokset tulleet samana päivänä!

Kuten tuossa yllä mainitsin, en ylipäänsä luota raskaustesteihin kun ne ovat mulle järjestään näyttäneet vääriä negoja. (Järjestään = ne mun kaksi epäonnista mutta sentään alkanutta raskautta.) Ja tässä tapauksessa, kun olen Pregnyliä piikitellyt kaiken aikaa niin pelkään että se näyttäisi mulle väärää positiivista. Tai voihan verikoekin näyttää. Tarkistinkin tämän juuri: 1500 IU annos Pregnyliä pitäisi häviätä elimistöstä 6 päivässä, joten huomenna voisin itse asiassa testata... :whistle:

Mulla oli ilmeisesti Pregnylin ansiosta aika paljonkin raskausoireita, mm. väsytti ja oli kipeät ja turvonneet rinnat. Nyt ovat oireet tyystin kadonneet ja vatsassa möyrii aika menkkamaisesti. Ei oo toiveet kovin korkealla just tällä hetkellä. Alan jo vähän ennakkoon kaapia itselleni pientä pesää maahan johon voin sitten negan tultua käpristyä loppuiäkseni suremaan. :|

Joo mielialat ovat vähän vaihtelevaiset. En oikein itsekään pysy kärryillä... :)

Pirppa ja Milliäinen, onnea punktioon! Tulkaa sitten kertomaan kuin meni!

Zin
Alkuperäinen kirjoittaja Huurre-80:
Ja mitä lääkäri sanoo..ootko hullu kun oot menny lapsettomuushoitoihin! Nehän vie sut vielä kauemmas todellisuudesta! ;)
Huurre, höpsistä tuollaiset puheet! Lääkärin kuuluu tarjota sulle apua ja vaihtoehtoja eikä tuomita!

Jos olo pahenee niin mene ihmeessä kuitenkin psykologille tai jotain. Ei sun tarvitse itseksesi kärsiä! Mulla ainakin psykologille jutteleminen on auttanut ahdistukseen kovasti - joskin eri aiheesta siellä kävin.

On tämä kyllä pelottavaa aikaa itse kullekin. Minua ahdistaa nyt ihan kybällä ajatus että joutuisin aloittamaan koko kierroksen uudelleen alusta...

Zin
Rockafella, nyt mä jäin aivan jumiin tuohon raskaustestiajatukseen! Mun menkkojenhan pitäis alkaa jo ylihuomenna ja tämän pitäis siis olla kuuminta testailuaikaa!

Taidankin mennä apteekin kautta kotiin...

Yhteistyössä