Huhhuh.....Mulle soitti äsken..

  • Viestiketjun aloittaja "Kukkuu"
  • Ensimmäinen viesti
"Kukkuu"
Mies huusi yläkerrasta mulle alakertaan, kun mun puhelin soi.. Huusi että "täältä soittaa *Kalervo Kekkonen*!",(*keksitty nimi). No, mulla ei ole edes puhelimen luettelossa ketään sen nimistä, vaikka puhelimessa luki se nimi. Vastasin, mutta kukaan ei ollut toisessa päässä. Suljin luurin ja äsken sitten kattelin puhelintietoja uudelleen, niin tätä puhelua ei jäänyt mihinkään muistiin o_O ÖÖÖÖ.. Mikä juttu tää niinku oli??? :O Ollaan miehen kanssa aika ihmeissämme..
 
"Kukkuu"
[QUOTE="Nana";24887815]Onko sulla se eniron palvelu, joka näyttää soittajan nimen? SItä en osaa selittää, miksi ei jääny muistiin.[/QUOTE]

Ei oo.. Kun ei oo nettiyhteys päällä, ellei sitä erikseen laita, enkä oo tuommosta palvelua ees tilannu o_O
 
tiuh
Mulla on puhelinvarmennussysteemi Osuuspankin verkkopankin laskunmaksussa. Kun sieltä tulee viesti, kännyssä näkyy heti, että viesti on Osuuspankista, vaikkei mulla ole sitä numeroa puhelimessa ylhäällä. Se kummastuttaa mua kovin.
 
"Kukkuu"
[QUOTE="huoh";24887929]Joistakin paikoista tulleissa viesteissä näkyy lähettäjä vaikka sitä ei oliskaan tallennettuna. Esim Veikkaus, Sunnycent, Ellos..[/QUOTE]

No juu, tuon tiedän.. Mutta että joku soittaa mulle, nimi näkyy niin sitä en ymmärrä ja kun ei tosiaan mitään puhelintietoja jääny puhelimeen tästä puhelusta...
 
"Kukkuu"
[QUOTE="Kukkuu";24888043]No juu, tuon tiedän.. Mutta että joku soittaa mulle, nimi näkyy niin sitä en ymmärrä ja kun ei tosiaan mitään puhelintietoja jääny puhelimeen tästä puhelusta...[/QUOTE]

Niin ja kun se nimi ei ole mulla edes tallennettuna saati että ees oisin tuntenu sen nimistä ihmistä..
 
"netta"
Ootko ostanu puhelimen uutena vai käytettynä? Jos käytettynä, ni oisko edellinen omistaja laittanu numeron muistiin? Tekeekö mies sulle jekkua? Tallentanu jonku kaverinsa numeron tolla nimellä ja käskeny kaverin soittaa? Käyttääkö tai voiko sun puhelinta joskus käyttää joku muu ku sä? Jos joku on tallentanu sen sun tietämättä? Ootko viime aikoina ollu ryyppäämässä niin, että on muisti menny? Oot iskeny jotain heeboo ja ootte vaihtanu numeroita?
 
"Kukkuu"
[QUOTE="netta";24889002]Ootko ostanu puhelimen uutena vai käytettynä? Jos käytettynä, ni oisko edellinen omistaja laittanu numeron muistiin? Tekeekö mies sulle jekkua? Tallentanu jonku kaverinsa numeron tolla nimellä ja käskeny kaverin soittaa? Käyttääkö tai voiko sun puhelinta joskus käyttää joku muu ku sä? Jos joku on tallentanu sen sun tietämättä? Ootko viime aikoina ollu ryyppäämässä niin, että on muisti menny? Oot iskeny jotain heeboo ja ootte vaihtanu numeroita?[/QUOTE]

Puhelin on ostettu uutena eikä kukaan pysty tekemään sillä jekkua/ käyttämään, kuin minä, koska puhelin on suojattu salasanoilla, eikä puhelimen tietoihin pääse käsiksi ilman salasanaa... Eikä mulla edelleenkään ole tuommoista ihmistä mun puhelinluettelossa :D Enkä käy ryyppäämässä, olen kotihiiri ;)
 
"Kukkuu"
Onko sulla älypuhelin ja siinä gmail, onko gmailin yhteystiedoissa sen niminen ihminen.
Kyllä tää älypuhelin on, mutta mulla ei ole nettiyhteydet siinä päällä! :D Enkä käytä mitään gmailia, enkä tunne ko ihmistä eikä mulla edelleenkään ole tuon nimistä tallennettuna yhtään mihinkään :D

Joo:lle : Mulla on samsung, joten sekä vastaanotetut/ vastaamattomat puhelut/ viestit tulee samaan listaan vihreää luuria painamalla.. :)
 
[QUOTE="Kukkuu";24889570]Kyllä tää älypuhelin on, mutta mulla ei ole nettiyhteydet siinä päällä! :D Enkä käytä mitään gmailia, enkä tunne ko ihmistä eikä mulla edelleenkään ole tuon nimistä tallennettuna yhtään mihinkään :D

Joo:lle : Mulla on samsung, joten sekä vastaanotetut/ vastaamattomat puhelut/ viestit tulee samaan listaan vihreää luuria painamalla.. :)[/QUOTE]

Löytyykö puhelimesta juuri asennettu fake caller softa, se selittäis tuon. Mies tekee hiukan kiusaa.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
 
"Kukkuu"
[QUOTE="vieras";24889641]Onko sulla Samsung? Niissä on se ns. valepuhelutoiminto.[/QUOTE]

On Samsung, mutta toi valepuhelujuttu on ihan toinen asia ;) Ja se pitää laittaa itse päälle, jolloin hälyyttää hetken päästä.. Mutta mun puhelimeen ei edelleenkään pääse kukaan käsiksi salasanojen vuoksi..
 
"Kukkuu"
[QUOTE="vieras";24889775]Jos ei ole vastatuissa eikä vastaamattomissa, niin kato lokitiedot, sieltä löytyy kaikki.[/QUOTE]

Mutku ei ole mitään tietoja siitä puhelusta.. On katottu kyllä... Lokitiedot on ainoastaan tuon vihreän luurin takana, ei muualla..
 
"vieras"
[QUOTE="Kukkuu";24889813]Mutku ei ole mitään tietoja siitä puhelusta.. On katottu kyllä... Lokitiedot on ainoastaan tuon vihreän luurin takana, ei muualla..[/QUOTE]

Lokitiedot löytyy kyllä ihan jostain muualta. Sieltä siis näkee suoraan kaikki nettiyhteydet, viestien lähetykset kenellekkin jne.
Mulla on erikseen valikossa loki, mistä tää lista löytyy, vanhassa puhelimessa se löyty osotekirjan alta jostain, joskus oli aina hankaluuksia löytää se, mutta joka ikisessä puhelimessa löytyy varsinainen lokilista, mistä näkyy kaikki yhteydet mihinkin soitat, viestit tai nettaat ja samoten sullepäin tulleet yhteydet.
 
"Kukkuu"
[QUOTE="vieras";24889841]Lokitiedot löytyy kyllä ihan jostain muualta. Sieltä siis näkee suoraan kaikki nettiyhteydet, viestien lähetykset kenellekkin jne.
Mulla on erikseen valikossa loki, mistä tää lista löytyy, vanhassa puhelimessa se löyty osotekirjan alta jostain, joskus oli aina hankaluuksia löytää se, mutta joka ikisessä puhelimessa löytyy varsinainen lokilista, mistä näkyy kaikki yhteydet mihinkin soitat, viestit tai nettaat ja samoten sullepäin tulleet yhteydet.[/QUOTE]

Ei, kyllä ne mun puhelimesta löytyy tuota vihreää luuria painamalla perustilassa... Siinä näkyy kaikki vastaanotetut viestit/puhelut ja vastaamattomat puhelut.. Ja ne viestit pystyy siitä myös lukemaan.
 

Yhteistyössä