Huhhuh miten kävi

Ei tätä kehtaa kavereille kertoa, että ei leviä.

Katselin eilen illalla elokuvan missä näyttelee tämä mies:
(William Levy)



Ensimmäistä kertaa pitkään aikaan alkoi leffaa katsoessa herätä seksiaalisia tunteita jonkin elokuvan miehen vuoksi.
Viime kerrasta on aikaa koska kiihkoilin Damon Salvatoren vuoksi (vampyyripäiväkirjoista).:D

Noh, tämä William on kuin ilmetty Eestiläinen kaverini (ei ole tosin ihan noin lihaksikas) mutta kasvoista ovat erittäin saman näköiset. Hän juuri lähti työpaikaltani ja mulla on paikat ihan märkänä. Mulla vaan pyöri/pyörii mielessä, että mitäs jos hän painaisi mut seinää vasten ja ottaisi kyselemättä. Toivottavasti en näyttänyt hornyltä!!!’🫣

Kyllä huomaa että ovuloin!!!!😬

Onko teillä ovulaation aikana älytön tarve päästä saamaan seksiä?
 
vierailija
Ei tätä kehtaa kavereille kertoa, että ei leviä.

Katselin eilen illalla elokuvan missä näyttelee tämä mies:
(William Levy)



Ensimmäistä kertaa pitkään aikaan alkoi leffaa katsoessa herätä seksiaalisia tunteita jonkin elokuvan miehen vuoksi.
Viime kerrasta on aikaa koska kiihkoilin Damon Salvatoren vuoksi (vampyyripäiväkirjoista).

Noh, tämä William on kuin ilmetty Eestiläinen kaverini (ei ole tosin ihan noin lihaksikas) mutta kasvoista ovat erittäin saman näköiset. Hän juuri lähti työpaikaltani ja mulla on paikat ihan märkänä. Mulla vaan pyöri/pyörii mielessä, että mitäs jos hän painaisi mut seinää vasten ja ottaisi kyselemättä. Toivottavasti en näyttänyt hornyltä!!!’🫣

Kyllä huomaa että ovuloin!!!!

Onko teillä ovulaation aikana älytön tarve päästä saamaan seksiä?
Saako Kläbo sut kostumaan?

 
Kyllä huomaa että ovuloin!!!!

Onko teillä ovulaation aikana älytön tarve päästä saamaan seksiä?
Eläimiä kun ollaan niin onhan se koodattu jo vuosimiljoonien aikana että jos joskus naaras on aktiivinen niin just silloin. No sinä olet kyllä iloinen poikkeus naispuolisesta ihmismassasta siinä mielessä, melkkis aina valmiina nautintoihin 👍

salarakas just viestitti että tulee huomenna käymään ajan kanssa, tänään vaan ehditään pikaiselle kävelylle. Hänellä on juuri näinä päivinä avulaaatio tapahtumassa 😍
 
vierailija
Eläimiä kun ollaan niin onhan se koodattu jo vuosimiljoonien aikana että jos joskus naaras on aktiivinen niin just silloin. No sinä olet kyllä iloinen poikkeus naispuolisesta ihmismassasta siinä mielessä, melkkis aina valmiina nautintoihin

salarakas just viestitti että tulee huomenna käymään ajan kanssa, tänään vaan ehditään pikaiselle kävelylle. Hänellä on juuri näinä päivinä avulaaatio tapahtumassa
Paa käsi käymään.
 
Paa käsi käymään.
Se on yksin sun juttujas

Monen tunnin ic -sessio on luvassa huomenna meille molemmille (hän tuo itse valmistamansa aasialaislounaan tullessaan, mie tarjoan kotitekoista voisilmäpullaa jälkkäriksi), mikään keinotekoinen tummelijuttu ei voita livetilannetta naisen kaa 😎😍

Paitsi että sinä haet kumipartnerisi näköjään s*x-shopista 🙄
 

Yhteistyössä