Huhhuh mitä kuulin!! Lapsen hyväksikäyttöä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No kai tää lasten äiti nyt on ainakin ottanut asian puheeksi tän hiplarin kanssa...? Vai onko hän nyt vaan hissukseen ja yrittää pitää 9-vuotiaan ns. poissa tieltä???? Aikamoisen riskin hän joka tapauksessa ottaa 3-vuotiaan suhteen...eiköhän tässä nyt tarvita ihan toisenlaisia tukijoukkoja kuin lapsia hiplaava iskä, jotta äiti saisi viikoloppuisin huilia. :|

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
puhuin miehelle nopsaan tuossa ja hän sanoi että ei ole hänen asiansa tehdä ilmoitusta vaan siskonsa! Ei aio sekaantua asiaan". Että näin kai se on minun sitten kuitenkin tehtävä, ja jos pilaan sukulaissuhteet niin se on sitten voivoi.. ehkä hän joskus ymmärtää että ajattelin lapsen parasta. Nimettömänä aion sen kuitenkin tehdä, vaikkakin kyllä arvaa kuka oli kyseessä..
Oikein! Sulla on selkärankaa ja rohkeutta!

puhuin miehelle nopsaan tuossa ja hän sanoi että ei ole hänen asiansa tehdä ilmoitusta vaan siskonsa! Ei aio sekaantua asiaan". Että näin kai se on minun sitten kuitenkin tehtävä, ja jos pilaan sukulaissuhteet niin se on sitten voivoi.. ehkä hän joskus ymmärtää että ajattelin lapsen parasta. Nimettömänä aion sen kuitenkin tehdä, vaikkakin kyllä arvaa kuka oli kyseessä..

sun ukko on kyllä aikamoinen sitten. hyi helv! :x
sä teet sen..tai laitat jonkun kaverin asialle jos et ite uskalla. :( tee se nyt! :attn: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Luulen siis tuon jutun olevan provo.... kohta ap häviää ja juttu muuttaa muotoaan. Ei ajatellut, että selville saadaa kirjoittaja joka tapauksessa.

ei ne modet ala metsästää kuka näitä kirjoittaa. eri asia jos olis tekijä ite täällä kertomassa saavutuksistaan.

Itse pienenä uhriksi joutuneena... HYVÄ IHMINEN TEE ILMOITUS! Kun se laps ei voi itse sitä tehdä, ja kun laps kasvaa aikuiseksi on liian myöhäistä: Rikos on vanhentunut. Se voi jättää tosi syvät haavat ettei hyväksikäyttäjä joudu julkisesti vastuuseen tekemisistään.

Onpa hieno mies sulla. Ootte oksettavia.

Yhteistyössä