Huhh?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mitä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mitä

Vieras
Niin, näitä kysymyksiä satelee tänne palstalle, mutta kun...

Menkat siis ovat päivän myöhässä, tein eilen kun olisi pitänyt alkaa testin ja se oli selkeääkin selkeämpi nega, ei haamun haamun haamua edes. Menkkakipuja ollut pari päivää, alaselkäsärkyä jo pidempään (n. viikko, ei normaalia mulla ). Lämmöt koholla jne, ei laskua vielä ainakaan näkyvissä.
No tänään sitten ei ole tuntunut MITÄÄN. Ja yleensä, siis joka kierrossa, menkkakivut alkavat paria päivää ennen, kestävät menkkojen kaksi ensimmäistä päivää ja ovat mulla tosi kovat! Nyt siis tänään ei ole kipua ollenkaan, mutta valkovuotoa tulee aika reilusti, joten pitäiskö tässä nyt sitten odottaa esim. maanantaille että testais? Kai nyt se raskaus olisi jo näkynyt testissä jos olisi näkyvinään? En nyt keksi mistä johtuu etten tunne sitä menkkakipua, tuskin kuvittelenkaan...

Mulla on vähän samatilanne, nyt kp 31/28 mutta testasin kyllä haamun pari päivää sitten. Mulla on noita menkkakipuja vaihtelevasti ollu, tänää aamulla tosi kovia ja just nyt ei mitään. Itse aattelin ootella mahd. pitkään mikäli se mun hermoilla ja luonteella on mahdollista :D
Ehkä kannattaa vaan luottaa testiin ja yrittää tehdä kaikkea muuta, aika menee nopeemmin ja ne menkatkin tulee nopeemmin sieltä kun ei liikaa stressaa. Mutta mutta, se ei ookaan niin helppoa käytännössä. Oon ymmärtäny että jos lämmöt on puolisen astetta koholla, on raskaana. Mutta ei toikaan oo niin varmaa kuin testin tekeminen.

Uusimmat

Yhteistyössä