Huh

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaikea tilanne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaikea tilanne

Vieras
Olen ihastunut erääseen mieheen ja tunne taitaa olla molemminpuolinen. Olen naimisissa ja kaksi lastakin löytyy. Mun mies on maailman kunnollisin. Mutta tämä mieskin on naimisissa ja hänellä on peräti 4 lasta.... Mietin ja pohdin, että onko mitään järkeä yrittää edes suhdetta tällaisen miehen kanssa? Tässä hommassa nyt järkeä ei taida olla hiventäkään. En tajua, miksi olisin valmis vaihtamaan nykyisen tutun ja turvallisen elämäni epävarmaan tulevaisuuteen. Ehkä joku joka on itse kokenut saman ymmärtää mistä "puhun". Joku vetää puoleensa en vain tiedä mikä. Kuuntelen mitä kommentoitte...

No oma mies on tuttu ja turvallinen, vuosien saatossa elämä on mennyt uraansa ja kulkee itsekseen ilman yllätyksiä.

Kaipaat sisällä pikkuisen pomppuja matkan varrelle, jotain uutta ja järisyttävää.

Jos nyt nappaat tuon uuden miehen, niin elämä on uutta ja järisyttävää alussa, aivan kuten oli miehesikin kanssa.
Mutta sitten se alkaa urautumaan ja taas olet tutussa ja turvallisessa urassa kaipaamassa pomppuja.
Mutta lapset vain ovat kärsineet tässä etsintävaiheessa.

Teeppä niin, että etsi miehesi kanssa niitä pomppuja.
Tehkää jonain päivänä perheen kanssa jotain ihan päätöntä, jota ette normaalisti tekisi.
Toisena päivänä lapset hoitoon ja taas jotain uutta.
Etsikää se suhteen alkujännitys ja lisää siitä sopivasti pomppuja tasaiselle matkallesi.

no ensin eroatte kumpikin puolisoistanne ja sitten voitte rauhassa häslätä mitä vain.
mutta tuskimpa se elämä niin kauheen ihanaa ja jännää on sittenkään 24/7.

Ei ole järkeä. Jokaisessa parisuhteessa tulee sellaisia kausia että joku muu vetää puoleensa ja tekisi mieli ehkä jotain jonkun muun kanssa kuin oman puolison mutta se on ihan ohimenevää. Voin luvata, että vaikka vaihtaisit puolisoa, silti se vaihtelun halu tulisi uudestaan myöhemmin vastaan uuden kumppanin kanssa. Eli ei kannata.

Elämän aikana, parisuhteessa tai ei, tulee ihastumisia molemmille osapuolille. Ihastuminen ei mielestäni ole millään tavalla järkevä syy lähteä muuttamaan koko perheen elämää. Anna tilanteen olla ja katso rauhassa eteenpäin. Jos olet oikeasti perustyytyväinen elämääsi, niin näitä ihastumisia tulee ja menee. Itsekin tunnen tällä hetkellä kutkutteluja erään miehen suuntaan, jota töissä silloin tällöin tapaan. Mieleenikään ei tulisi kuitenkaan lähteä asiaa viemään eteenpäin, vaikka hänkin aika kivasti huomioi minua. Onpahan kiva mauste arjessa ja tuo hyvää mieltä. Oma kulta on kuitenkin aviomies enkä häntä vaihda mihinkään.

Alkuperäinen kirjoittaja öö?:
no ensin eroatte kumpikin puolisoistanne ja sitten voitte rauhassa häslätä mitä vain.

Niin, entäs sitten ne lapset?? Heidän kustannuksellaanko aikuiset sit vaan hurvittelee..?! :o

Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
Alkuperäinen kirjoittaja öö?:

Niin, entäs sitten ne lapset?? Heidän kustannuksellaanko aikuiset sit vaan hurvittelee..?! :o

no kuule parempi se on kuitenkin erota kuin sählätä siinä omien suhteiden sivussa. tällaset avaukset on niin turhia. joko sitä ollaan oman kanssa ja keskitytään siihen tai sitten lähdetään pois.
piste.

Yhteistyössä