Huh, tulipa kaamea haahkaolo kun kävin Helsingissä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tavis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tavis

Vieras
En ole edes maalta, mutta pienemmästä kaupungista kuiteskin. Olen ihan "normaali", eli käytän tavallisia vaatteita, olen ihan perusnätti ja normaalipainoinen. Vaan tulipa ruma ja tyylitön olo, kun kävin Helsingissä! toki siellä näki kaikenlaisia ihmisiä, mutta paljon enemmän sellaisia todella kauniita naisia, todella meikattuja, todella timmejä tiukoissa farkuissa ja saappaissa jne.. jotenkin tuli olo, että hyvä kun en asu siellä: mulle tulisi siellä kamalat paineet! nuoret naiset näyttää niin hyviltä! mitähän mies ajatteli :D!

En mä tuollaista oo huomannut, kun käyn Helsingissä.
Mutta mä olenkin Turusta, missä naiset on kuulemma tunnetusti nättejä ja tyylikkäitä :laugh:
*vilkaisee omaa kulahtanutta huppariaan ja pyjaman housuja*

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Mutta mä olenkin Turusta, missä naiset on kuulemma tunnetusti nättejä ja tyylikkäitä :laugh:

:laugh: mä katselin alussa samaa ku tänne turkkusse muutin mut kyl tääl o iha yhtälailla homssuisia ihmisiä kuin tällättyjäkin mitä muissakin kaupungeissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:

Se tyylikäs oon tietty mä, täältä Turun ulkopuolelta, mutta tuun van sinne Turkuun olemaan tyylikäs (ja töissäkin saatan käväistä).

Mul on ihan Arirakse verskahousu ja Prismast pairat!

:laugh:

:) Totta, että Helsingissä todella kauniita ja tyylikkäitä ihmisiä ! Ei enää kalpene muiden eurooppalaiskaupunkien rinnalla. Siitä on joku tutkimuskin tehty ja pitää paikkansa!

Alkuperäinen kirjoittaja Alumiinikuu:
Kauheeta. En ole edes huomannut miltä ihmiset näyttää... Ei kai ne sitten voi IHAN häikäiseviä sentään olla. Kuitenkin muutaman kerran kuussa tulee Helsingin puolella käytyä.

Katsele seuraavalla kerralla.Minäkin häikäsen aina kun käyn siellä. :D :p

Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:
Alkuperäinen kirjoittaja Alumiinikuu:
Kauheeta. En ole edes huomannut miltä ihmiset näyttää... Ei kai ne sitten voi IHAN häikäiseviä sentään olla. Kuitenkin muutaman kerran kuussa tulee Helsingin puolella käytyä.

Katsele seuraavalla kerralla.Minäkin häikäsen aina kun käyn siellä. :D :p

Pitää ottaa silmä käteen =) Tai kenties olenkin itse se kertakaikkisen häikäisevin :D Ei kai ne muut sitten enää miltään näytä :kieh: