Huh, saan hormonikierukkaan Kelan korvauksen :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jee"

Vieras
Täällä ei saa ilmaiseksi ekaa kierukkaa ja se 150e hinta olis ollut tosi kova maksaa pienistä tuloista.. Mut lääkäri vain kysyi onko runsaat uukautiset ja kun sanoin että on niin kirjoitti sen sairauden hoitoon eli saan sen 90 eurolla :) Iso raha meille 60e säästö :)
3kk minipillerit täällä saa ilmaiseksi jälkitarkastuksessa ja niitä nyt syön siihen asti kun saa kierukan laitatettua.

Mä oon luullu et kaikkialla saa sen ekan ilmaiseksi :( Aika epäreilu systeemi.
Täällä on eka kierukka ilmainen ja ekat pilerit saa vuodeksi ilmaiseksi. Ja jos on vaikka rahat vähissä niin neuvolasta sai hakea pillerit kolmeksi kuukaudeksi kerrallaan ilmaiseksi.
Hyvä että saat siitä sen korvauksen :)

minä en saanut ilmaiseksi vaikka nimenomaan kovien kuukautiskipujen ja runsaan vuodon vuoksi sen laitatin terkkarin suosittelusta. Lääkäri tiesi tämän ja huomasin sitten kuitenkin kun kävin kierukkaa maksamassa apteekkiin, että eipä ollut täppää laittanut... meillä se kierrukka maksoi vielä lähes 170euroa.. En jaksanut lähteä kärhämöimään takaisin kun ei puhetta voitu kerta pitää.

Ei saa espoossakaan. Ja jos kierukka tulee ehkäisyyn, se ei ole sairauden hoitoa. Sitä tosin monet lääkärit vähän "kiertää" jos potilaalla on yhtään runsaat kuukautiset. Kilttiä.

Alkuperäinen kirjoittaja kiva että sait :);24175361:
minä en saanut ilmaiseksi vaikka nimenomaan kovien kuukautiskipujen ja runsaan vuodon vuoksi sen laitatin terkkarin suosittelusta. Lääkäri tiesi tämän ja huomasin sitten kuitenkin kun kävin kierukkaa maksamassa apteekkiin, että eipä ollut täppää laittanut... meillä se kierrukka maksoi vielä lähes 170euroa.. En jaksanut lähteä kärhämöimään takaisin kun ei puhetta voitu kerta pitää.

No ethän sä saa muidenkaan sairauksien lääkkeitä ilmaiseksi... Halvemmalla oisit kyl saanut, jos oisit apteekissa sanonu, että soitappas lääkärille. Sit ois maksanu sen ~90e.

[QUOTE="vieras";24175367]No ethän sä saa muidenkaan sairauksien lääkkeitä ilmaiseksi... Halvemmalla oisit kyl saanut, jos oisit apteekissa sanonu, että soitappas lääkärille. Sit ois maksanu sen ~90e.[/QUOTE]

siis sori tarkoitinkin tuota korvausta, vähän aikaa täällä on saanut ekan ilmaiseksikin, mut ei enää

Yhteistyössä