huh, pääosa joululahjoista hankittu kerralla :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nytkypylly
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nytkypylly

Aktiivinen jäsen
15.08.2005
15 444
0
36
olin me&I-kutsuilla ja tuli hankittua kummilasten ja melkein kaikkien sukulaislastenkin joululahjat kerralla, ihanaa :D :D enää muutama kirja pitää hakea ja sitten se ainainen miettiminen, mitä antaisi aikuisille.... =)

Hmm, makuja on monia, mutta kylläpä nykyään ollaan vaativia, kun itkettää, jos vaate ei ole oman maun mukaan... Se tarkoitus ja ajatus niissä lahjoissa pitäs merkitä, samoin kun sekin kai painaa, että mielummin jotain tarpeellista, kun turhaa rihkamaa nurkkiin. Näin siis minä ajattelen ja jos vaikka lapsi tykkää, niin..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itkisin jos meidän lasten paketeista löytyis noin mauttomia vaatteita.

Joo, olis kyllä aika vaikea näyttää ihmiseltä, jolla on hyvä tahto, saati sitten kiitellä jälkeenpäin. Vaan ehkäpä ap tietää varmasti, kenelle löytöjään antaa. Sittenhän kaikki ovat onnellisia.

ei lähelläkään, heillä on myös alekoppa :D
no juu, ja tiedän kyllä, että myös saajat pitävät lahjoista =) ovat minun ja monen muunkin maun mukaisia, ja eikös nyt kuitenkin olla kiistelemättä makuasioista =)
hinnat löytyy myös sieltä nettisivuilta!!

Alkuperäinen kirjoittaja Annuska:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itkisin jos meidän lasten paketeista löytyis noin mauttomia vaatteita.

Joo, olis kyllä aika vaikea näyttää ihmiseltä, jolla on hyvä tahto, saati sitten kiitellä jälkeenpäin. Vaan ehkäpä ap tietää varmasti, kenelle löytöjään antaa. Sittenhän kaikki ovat onnellisia.

aina voi sitten myydä eteenpäin, jos ei itse lahjasta tykkää :xmas:
luulenpa vaan, että jonkulle kumminkin kelpaavat, esim huudossa :xmas:
ja ostaa sitten jotain paremmalla maulla valiten :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
ei lähelläkään, heillä on myös alekoppa :D
no juu, ja tiedän kyllä, että myös saajat pitävät lahjoista =) ovat minun ja monen muunkin maun mukaisia, ja eikös nyt kuitenkin olla kiistelemättä makuasioista =)
hinnat löytyy myös sieltä nettisivuilta!!

Nuo on kyllä kivoja nuo vaatteet :) .

Meillä oli kans tänään nuo Me&I -kutsut. Kivoja vaatteita ja meidän vaatefriikki tyttökin löysi itselleen sieltä mieluisia. Olisi halunnut vielä sen omppupaidan, mutta äitee ei siihen raaskinut enää laittaa.... :D

Ohhoh, kyllä mie nyt taas putosin ihan totaalisesti. Ensinnäkin vaatteet on liian levottomia ja retroja mun makuun, mutta se hinta :headwall:
Mut tää onki vaan mun mielipide..

Yhteistyössä