Huh noita tuubitoppeja vai mitä lie mekkoja...

Niin kun ne nyt näkyy olevan muotia ja joka toisella sellanen roikkuva kauhtana päällä, aika moinen näky kun pitkästä aikaa liikenteessä oli. Mullakin olis kaapissa yks uusi, ihanan värinen mutta kun sovitin itselleni, kauhistuin että eihän tällasta voi mitenkään pitää. Mut nyt näin niitä niin monenlaisten päällä, joillakin roikkui miten sattuu, makkarat pursus joka puolelta niin kyllä mäkin kehtaan ton laittaa joku kerta.
Yks kysymys, mitenkä siellä pidetään rintsikoita alla? Tai millaisia? Voiko olla sellaset että on ne silikoniolkaimet näkyvillä? Valistakaa vanhaa ämmää nyt :ashamed:
 
vieras
Olkaimettomat mulla ainakin on, eikö roiku tai tursu mitään... Nuo tuubitopit on vähän sellaisia, ettei kauhean "pehmeä" saa olla, jos haluaa, että näyttää hyvältä. Puristuu esim. kainaloihin rumasti läskit, jos on paljon lihaa siinä kohdassa missä toppi loppuu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olkaimettomat mulla ainakin on, eikö roiku tai tursu mitään... Nuo tuubitopit on vähän sellaisia, ettei kauhean "pehmeä" saa olla, jos haluaa, että näyttää hyvältä. Puristuu esim. kainaloihin rumasti läskit, jos on paljon lihaa siinä kohdassa missä toppi loppuu.
Joo, ei ollut mallit siinä nettikaupassa yhtään kyllä sen näköisiä että ois mikään pursunnut ja pettymys oli suuri kun itelleni sovitin :xmas: Mut nyt kun näki käytännössä että tollasia pitää minkämalliset tahansa, ei tarvi olla malli eikä ihan lihatonkaan... Toi kainalopursuaminen on aika ärsyttävää, paitsi jos saa sen pysymään sopivalla kohdalla niin ei pursua mikään.
 
Blue
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja Blue:
Olkaimettomat rintsikat. Ne silikoniolkaimiset on vähän pissistyyliä.
Niin mä vähän ajattelinkin että olkaimettomat, mutta pysyykö työ höskä sit ollenkaan päällä. Pissi-tyylistä en tiedä, mulle ihan sama :whistle:
TAI jos on pienet nätit rinnat niin eihän sinne tarvii ritsikoita olenkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Blue:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja Blue:
Olkaimettomat rintsikat. Ne silikoniolkaimiset on vähän pissistyyliä.
Niin mä vähän ajattelinkin että olkaimettomat, mutta pysyykö työ höskä sit ollenkaan päällä. Pissi-tyylistä en tiedä, mulle ihan sama :whistle:
TAI jos on pienet nätit rinnat niin eihän sinne tarvii ritsikoita olenkaan.
Niin jos oliskin. Pienet on mutta ei enää niin nätit, ei pysty ilman rintsikoita olemaan ja siitä tulee niin alaston olokin :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Blue:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja Blue:
Olkaimettomat rintsikat. Ne silikoniolkaimiset on vähän pissistyyliä.
Niin mä vähän ajattelinkin että olkaimettomat, mutta pysyykö työ höskä sit ollenkaan päällä. Pissi-tyylistä en tiedä, mulle ihan sama :whistle:
TAI jos on pienet nätit rinnat niin eihän sinne tarvii ritsikoita olenkaan.
ja mukavasti näkyy kun vahingossa kaatuu jotain nestettä päälle..
 
Sini
Mä olen nyt tänä kesänä pitäny niitä, kun olen kans ajatellu ettei ne pysy ylhäällä. Mutta kyllä ne pysyy. Mulla on siellä alla olkaimettomat rintsikat, sellaiset missä on silikonia(?) saumoissa ja niiden kans ainaki pysyy hyvin.
 

Yhteistyössä