Huh mutta kesti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tein sulatetusta suklaasta eri sävyillä PetShop-hevosen kuvan täytekakun päälle. Huomenna kuopuksen 2v synttärit ja tyttö tykkää hulluna PetShopeista. Täytyy sanoa, että oli hiukan helpompi tehdä Nipsun pää tosta sulatetusta suklaasta, kun toi heppa. :D Oon meinaan joskus pari vuotta sitten tehny Nipsu-kakun samalla systeemillä.

Ei lyhyt pinnaisille!

Eikö tuo ole liian nuori petshoppeihin??? :o

Meillä on innokas ainoastaan Hello Kittyn perään ja nekin ovat vaan kuvina vaatteissa ja pukineissa. Olenko turhan tarkkana häh?

Alkuperäinen kirjoittaja jaah:

Meillä on innokas ainoastaan Hello Kittyn perään ja nekin ovat vaan kuvina vaatteissa ja pukineissa. Olenko turhan tarkkana häh?

No onko sun lapsella isosiskoa, joka leikkii PetShopeilla? Tuskin meidän 2v olisi niiden perään, mutta koska isosiskolla on niitä niin... Itseasiassa tuo 2v leikkii niillä paljon enemmän mitä pian 5v siskonsa. :D

Ja millä tavalla liian nuori? Sama se kai on millä leikkii.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jaah:

No onko sun lapsella isosiskoa, joka leikkii PetShopeilla? Tuskin meidän 2v olisi niiden perään, mutta koska isosiskolla on niitä niin... Itseasiassa tuo 2v leikkii niillä paljon enemmän mitä pian 5v siskonsa. :D

Ja millä tavalla liian nuori? Sama se kai on millä leikkii.

Ai niin ja rakastaa tuo HelloKittyakin ja siitäkin löytyy kyllä matskua. Vuosi sitten oli HelloKitty kakku.

Kuvaa! :D

Vitsi mä olen kateellinen kaikille jotka osaa väkertää kaikkea ihanaa, mäkin niiiin haluisin osata tehdä kaikkia ihania kakkuja, askarteluja ja käsitöitä.

Yhteistyössä