Huh mikä läävä! Sisältää kuvia :O

Minna
Alkuperäinen kirjoittaja Minna:
Jos noille kaikille tavaroille on olemassa oma paikkansa, niin ei varmaan mennyt kuin maksmisissa tunti tai puolitoista. Kuitenkin aika pieni tilana, ja toisaalta sitten taas vaatteiden viikkaamisessa ei kauan mene.
Maksmisissapa tosiaan :LOL: :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja viera*:
pyyhit sitten pölyt kissastakin? :D muuttu tummasta valkoseksi :heart:
Juu, oli kissa päässyt vähän pölyyntymään :snotty:

Kyllä mulla meni kolme ja puoli tuntia, koska mun piti käydä nuo laatikot ja pikkutilpehöörit läpi mitä niissä on, heitellä osa pois ja osalle keksiä uusi sijoituspaikka. Sitten tosiaan tuli imuroitua joka nurkka plus se lastenhuone ja pestyä lattiat. Siivosin myös keittiön lieden. Ihan leppoisasti siivoilin ajan kanssa, nappailin teetä pari kuppia siinä sivussa jne :D Tosin siivosin vitriininkin jota ei näy, plus rikoin sitä vahingossa vähän niin meni senkin takia ylimääräistä aikaa.. Sohva on nykyään tuossa kulmassa, koska se mistä kuva on otettu, siinä vasemmalla puolella on kaksi tietokonetta pöytineen.

Tuolit ja pöytä seinää vasten on vaan jäänyt siihen edellisiltä juhlilta. Tuolien pöytä on keittiössä. Ei olla niitä viety pois, kun ajateltiin että ei siinä hirveästi haitaksi ole ja kuitenkin usein tarvitsee sitä lisäpöytäpintaa, siinä on mun tuleva ompelupisteeni :) Pöytä vois olla muuten ihan ok luukkua vasten, mutta kun on nämä koneet täällä takanurkassa ja telkku on nyt tuossa suoraan sohvan vastaista seinää vasten.
 

Yhteistyössä