huh mikä blogiteksti! mitä tunteita tämä teissä herättää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jenni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei suututa. Lapselliseen tyyliin kylä kirjoitettu. Mutta ei lapsista tartte tykätä, en minäkään erityisemmin tykkää ja ikää ainakin tuplasti enemmän kuin kirjoittajalla. Erikoista tuo että hylkää ystävänsä kun tämä tulee raskaaksi - yleensähän ne on ne raskaaksi tulevat jotka hylkää eri elämäntilanteessa olevat...

Hmm, saattaa melkoinen kato käydä kaveripiirissä tulevina vuosina. Jos kerran hylkää kaverin, jos se saa lapsen meinaan. Kuitenkin tänäkin päivänä vain noin joka viides ihminen jää lapsettomaksi. Eli tilastojen mukaan jos tää tyttö omistaa kymmenen kaveria, niistä kahdeksan saa unohtaa jossain vaiheessa.

Ei suututa, mutta tunsin vähän sääliä tyttöä kohtaan. Mahtaa olla ikävä tuntea noin negatiiviisia tunteita näin yleistä asiaa kohtaan, ja säälittää kun tuon lukemisen jälkeen varmaan moni kaveri kääntää hänelle selän. Ja tuo kirjoitus tulee kummittelemaan hänen elämässään hamaan tulevaisuuteen. Siitä kun on vaikka kuinka paljon dokumenttia jäänyt nettiin jo tässä vaiheessa.

Sitä en ihmettele että lapsia vihaa, niin vihaa moni muukin. Onneksi suurin osa kuitenkaan ei, ja onneksi lapsia vihaava tunnistaa ja tunnustaa vihansa. Julkisesti sitä ei kyllä välttämättä kannattaisi tehdä, ei ainakaan noin aggressiivisesti.

Ala-arvoinen taso kirjoittelussa. Muuten olen kyllä samaa mieltä, en missään nimessä aio koskaan tehdä lapsia ja samalla tavalla olen asian kokenut ihan pikkutytöstä saakka; vastenmielisenä, ällöttävänä ja ennen kaikkea todella vieraana, enkä vain pysty ymmärtämään miten joku voi haluta mitään noin karmeaa. Pidän raskautta todella kuvottavana ja suorastaan iljettävänä asiana, vaikka tietenkin luonnollisena ja tietyllä tapaa ihanana ja kauniina, omalle kohdalle se olisi paljon raiskausta pahempi asia ja jos en saisi aborttia tappaisin minäkin itseni ennemmin kuin synnyttäisin ja kantaisin lasta niin kauan. Muiden lapsista olen vain ja ainoastaan iloinen ja viihdyn tälläkin foorumilla, mutta sen enempää en missään nimessä halua olla tekemissä lapsien tekemisen kanssa.

Yhteistyössä