Huh kun olen helpottunut, mieheni ei pettänyt minua pikkujouluissa :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Helpottunut nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Helpottunut nainen

Vieras
Oli eilen firman pikkujouluissa, tuli kotiin yöllä ja aamulla halusi seksiä... tuli niin onnellinen olo että ei se ole voinut pettää kun noin innokas on. Olen ollut niin huolissani että mieheni pettää kun täällä palstalla aina sanotaan et jokainen mies pettää ennemmin tai myöhemmin.

Tuli kyl ihana olo kun olin koko eilisillan niin huolissani.

Alkuperäinen kirjoittaja Helpottunut nainen:
Oli eilen firman pikkujouluissa, tuli kotiin yöllä ja aamulla halusi seksiä... tuli niin onnellinen olo että ei se ole voinut pettää kun noin innokas on. Olen ollut niin huolissani että mieheni pettää kun täällä palstalla aina sanotaan et jokainen mies pettää ennemmin tai myöhemmin.

tai sit se juonittelee ja ajattelee että nyt pakko pan*na omaakin ettei se tajua petosta!

Hohoijjakaa....

tai sit se juonittelee ja ajattelee että nyt pakko pan*na omaakin ettei se tajua petosta!

Hohoijjakaa....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kiva mies sulla kun joudut tommossia pelkäämään. Ja eikä se aamunen pano ole mikään tae siitä etteikö olisi pettänyt.

Ei se koskaan ainakaan tietääkseni ole pettänyt, mutta olen tosi pelästynyt kun palstalla moni vannoo et kaikki miehet pettää, olen miettinyt asiaa tosi paljon sen jälkeen ja nykyään pelkään aina et pian se pettää.

Amatöörin ja ammattilaisen pettämisessä erottaa se, että amatööri menee suihkuun kotiin tultuaan ja koittaa hipsiä hiljaa nukkumaan, ammattilainen viettelee oman puolisonsa heti mahdollisimman nopeasti. No analyysi on ystäväni, ei minun, joten tuo oli lainaus.

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Amatöörin ja ammattilaisen pettämisessä erottaa se, että amatööri menee suihkuun kotiin tultuaan ja koittaa hipsiä hiljaa nukkumaan, ammattilainen viettelee oman puolisonsa heti mahdollisimman nopeasti. No analyysi on ystäväni, ei minun, joten tuo oli lainaus.

Nimim. Kokemusta on, niin näinhän se tapahtuu. Ja itse olen ollut siis pettäjä, vieläpä usean vuoden ajan miehen tietämättä mitään.

Apua... mä olin niin varma ettei ole pettänyt, mut jos se noin kerta menee niin voihan se ollakin :(
Olisi oikeen ammattilainen....mussahan voi olla jotain tautejakin, voi vittu mä tan sen sian jos vaan on mut tartutanut

Apua... mä olin niin varma ettei ole pettänyt, mut jos se noin kerta menee niin voihan se ollakin :(
Olisi oikeen ammattilainen....mussahan voi olla jotain tautejakin, voi vittu mä tan sen sian jos vaan on mut tartutanut

No eipä kaikkea sovi silti henkeen vetää.. itsekin olen viettänyt erään äärimmäisen hauskan illan mieheni kaverin kanssa hyvin viattomasti, mutta kuinka nyt keskustelu liittyikin koko illan seksiin, emme siis missään nimessä kumpikaan edes halunneet pettää, mutta drinkkien lomassa puhuimme mitä sattuu seksiin liittyvää ja kun sitten menin kotiin niin hyökkäsin miehen kimppuun! ;) Se oli varsin kiva ilta..

Yhteistyössä