Huh kuinka pelottava alue:(

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
kääks
OT joo aksu on mustakin ihan tavallisen näköinen...miten voi olla joku housut märkinä..tai puoli palstaa.. herää kysymys minkänäköisiä naisia täällä sit oikein palstailee :eek:

Mjaa, mä asuin Tuirassa (Oulussa siis) ja vieläpä muka rauhallisemmalla puolella ja jatkuvasti siellä sattui pahoinpitelyjä ja ryöstöjä. Jopa arkiaamuisin. Ihan kauhee paikka. No, tiedän että jotkut siellä viihtyy mutta ei sellaset paikat ole yhtään mua varten :/ En halua joutua pelkäämään paikassa jossa asun. En vaikka tartteis viedä koira pissille keskellä yötä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
noilla "ghettojen" ostareilla tuppaa olemaan ne tietyt porukat jotka rettelöi keskenään. Ei niissä yleensä ulkopuolisten tarvitse mitään varoa sen enempää kuin missään muuallakaan
Koivukylässä ei ostarilla tarvi kun kävellä
keskellä päivää niin tulee ryöstetyksi kuten kollega, tai saa kimppuunsa aggressiivisen juopon kuten minä ja moni kulkija. Siihen päälle somalit jne ja kas, siinäpä paikka missä et saa edes kulkea rauhassa. Sielä ei oo kun niitä räyhäliemen juojia. Todella tyytyväinen että saan lapseni kasvattaa muualla kun esim siellä. Tosi mukavaa kun kirjasto ja posti jne ostarin yhteydessä joten pakko mennä sinne ja toivoa että pääsee poiskin kunnialla.

Yhteistyössä