Huh huh

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Setämies29v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Setämies29v

Vieras
Ihanat herkkupeput tuossa rannalla pelaili keskenään pallolla, varmaan 10 tyttöä bikineissä. Kyllä silmä lepäs ja kertakaikkiaan tuli sellainen tunne, että olis pakko päästä jonkun noista (miksei kaikkienkin) pöksyihin. Huh huh, että huimas oikein... Ihanat peput ja ihanat kropat ja kauniit kasvot...

Ja sitten mun kaveri tunsi muutaman niistä, ne on saakeli kasiluokkalaisia... Menee ysille. Mutta ihan aikuisilta näytti... Ei oo miehen elämä helppoo kertakaikkiaan... No onneksi saa sentäs katsoa.

Pitäis ehkä olla semmonen laki, että jos on kiellettyä harrastaa seksiä, niin ei sais pitää semmosia vaatteita jotka suorastaan yllyttää siihen. Kyllä miestä kaupungilla nyt kiusataan. Ja rannoilla. Tää ei oo provo vaan ihan aitoa juttua. Tottakai mun silmää miellyttää ihan yhtäläisesti hyvännäköiset 20v tai 30v tai vaikka 40v:kin naiset...

Kyllähän luonnossa paritellaan "heti kun vaan voi"...

Joo,et oo ainoa. Mun miespuolinen tuttu on sitä mieltä,että jos on tissit niin on aikuinen. Ikää tällä hepulla 27v ja semmoset yläkouluikäset on hänen mielestään ihan ok seuraa.

[QUOTE="vieras";24104517]Joo,et oo ainoa. Mun miespuolinen tuttu on sitä mieltä,että jos on tissit niin on aikuinen. Ikää tällä hepulla 27v ja semmoset yläkouluikäset on hänen mielestään ihan ok seuraa.[/QUOTE]

Kuulostaa vähän jotenkin jälkeenjääneeltä 27 vuotiaalta. Hyi.

Niinpä niin, sehän nimenomaan on ongelmallista, että teini-ikäiset saattaa näyttää jo ihan täysi-ikäisiltä. Esimerkiksi mua luultiin täysi-ikäiseksi suunnilleen siitä saakka, kun olin 13-vuotias. Että ei tosiaan taida olla helppoa teillä miehillä. Tietty sen verran pitää olla järkeä aikuisen miehen päässä, ettei kajoa teineihin vaikka näyttäisivät miten kypsiltä. Ja tuijottaminenkaan ei kovin kohteliasta ole, oli kyseessä minkä ikäinen tahansa.

[QUOTE="vieras";24104517]Joo,et oo ainoa. Mun miespuolinen tuttu on sitä mieltä,että jos on tissit niin on aikuinen. Ikää tällä hepulla 27v ja semmoset yläkouluikäset on hänen mielestään ihan ok seuraa.[/QUOTE]

Ei ne nyt vaan oo, koska laki sano niin. Ja ympäristön paine. Siksi mä tyydyn vaan tiirailemaan. Ja pakko sanoo vielä se, että emmä myöskään haluis lähtee ulkomaille semmoseen maahan, jossa se ei olis laitonta...

Olis perkele pitänyt tommosia hoidella kun oli ite alaikäinen, mutta kun eihän siinä iässä noita tyttöjä oman ikäset paljoo kiinnosta. Ainakaan meikäläinen, jolla pituuskasvu (kaikkialla) päättyi vasta 20v. Eli olin hiukan "myöhäinen", joten oman ikäisten tyttöjen mielestä AIVAN baby.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24104522:
Kuulostaa vähän jotenkin jälkeenjääneeltä 27 vuotiaalta. Hyi.

Joo,niin mun mielestä myös. Mutta minkäs teet kun tämä tyyppi ei puhetta kuuntele. Ehkä hän elää sit teinivaihettaan näin jälkeenpäin,ei vaan ymmärrä että se oma juna meni jo.

[QUOTE="vieras";24104526]Niinpä niin, sehän nimenomaan on ongelmallista, että teini-ikäiset saattaa näyttää jo ihan täysi-ikäisiltä. Esimerkiksi mua luultiin täysi-ikäiseksi suunnilleen siitä saakka, kun olin 13-vuotias. Että ei tosiaan taida olla helppoa teillä miehillä. Tietty sen verran pitää olla järkeä aikuisen miehen päässä, ettei kajoa teineihin vaikka näyttäisivät miten kypsiltä. Ja tuijottaminenkaan ei kovin kohteliasta ole, oli kyseessä minkä ikäinen tahansa.[/QUOTE]

Ihan samalla tavalla nuoret pojat saattaa näyttää aikuisilta, eikä kukaan nainen itke, että onpas vaikeaa.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24104559:
Ihan samalla tavalla nuoret pojat saattaa näyttää aikuisilta, eikä kukaan nainen itke, että onpas vaikeaa.
No joo, totta. :D Ajattelin vaan, kun nuo miehet tapaa olla melko visuaalisia olentoja ja hyvännäköiset, vähäpukeiset naiset saattaa herättää jos jonkinmoisia tuntemuksia, ja se voi olla aika ahdistavaa jos tajuaa niiden tunteiden kohteen olevankin niin nuoria. Tietty tämä voi päteä yhtälailla naisiinkin, mutta väittäisin kyllä, että useammin nuoret tytöt on ulkoisesti kehittyneempiä.

Yhteistyössä