Huh huh, olipas lohduttavat sanat!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mustatsukatmeillä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mustatsukatmeillä

Vieras
Mieheni on todella mustasukkainen ja on monta viikkoa kuin perseeseen ammuttu karhu, kun tietää, että minä oon johonkin lähdössä iltaa viettämään. Myös sen jälkeen kiukuttelu jatkuu ja tivaaminen, pitäisi koko illan kulku kertoa kellontarkkuudella jne.

Mua ottaa aina yhtä paljon päähän se, et muhun ei luoteta!!! Hermostuin sitten ja itkua väänsin, et ei tunnu kivalle, mitään en oo koskaan tehnyt ja aina silti syytetään.. Miks ei voi muhun luottaa niin loppujen lopuksi lohduteltuaan ja leperreltyään sanoi: "kyllä mä luotan suhun enemmän ku itteenikään" :o

Just just...

No, siis todella mustasukkainen ihminen juuri ei luota itseensä, eikä siksi luota muihinkaan. Eli sinulla on enemmän aihetta olla loppupeleissä mustasukkainen, kuin miehelläsi.

Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Mut ilmeisesti totta. Eikös se niin mene, että mustasukkaiset ei loppujen lopuksi luota itseensä..?

niimpä.

ja miksi olla mustasukkainen toisesta? jos se toinen haluaa mennä niin se menee, ei sitä mustasukkaisuus estä...

Mä olen aika useasti törmännyt siihen, että mustasukkaisella ja vaimonsa menoista suuttuvalla/perään soittelevalla miehellä on itsellään jotain salattavaa.
Ei aina, mutta yllättävän usein.

Kai se sitten niin on. Mua ei vaan jaksa kiinnostaa tietää tasan tarkkaan, missä ja monelta mies on liikkunut, kenen kanssa jne. En soittele perään. Vaan pitäisköhän...?

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Mä olen aika useasti törmännyt siihen, että mustasukkaisella ja vaimonsa menoista suuttuvalla/perään soittelevalla miehellä on itsellään jotain salattavaa.
Ei aina, mutta yllättävän usein.

Näin, ja juuri se, että mitä itse tekee/on tehnyt/kuvittelee itsensä tekevän, saa pelkäämään, että myös kumppani tekee niin.

Yhteistyössä