Huh huh, mikä ihmisiä vaivaa :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sipuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sipuli

Tunnettu jäsen
31.05.2007
8 334
48
48
Siis hei haloo!
Huuto.net, okei kiva paikka shoppailla kotona istuen kaikenmaailman tavaraa mut miksi ihmeessä porukka on valmis maksamaan niistä enemmän kuin kaupasta? Uutena?
Siis mitä?
Miksi?
Käytettyjä muksujen vaatteita löytyy kyllä kirppareilta jonne mä suuntaisin ennemmin kun tonne ihme sivulle missä noi hinnat on ihan sairaita!
Kattokaa nyt toki ensin lehdistä onko se viihde elektroniikka niin kallista nykyään enää kun noi hinnat tuolla.
*lähtee kaivamaan vanhoja kamoja varastosta ja aikoo rikastua*

oon ihan samaa mieltä, jengi on valmis maksamaan ihan huikeita summia esim. jostain käytetystä paidasta. en ymmärrä minäkään. itse ainakin sillä samalla rahalla ostan mieluummin uutena

Kaikki ei asu kauppojen/kirppareiden lähellä, kaikilla ei ole aikaa lähteä shoppailemaan kaupasta toiseen.

Ostin alesta yhden tosi kivan paidan 5,99e, harmittaa koska se oli viimeinen sillä olisin ostanut useamman. Jos törmäisin samaan paitaan huutiksessa voisin maksaa vaikka 20e käytetystä.

Alkuperäinen kirjoittaja rapu:
Helppoa shoppaamista, kaikki ei asu kauppojen nurkalla.

ööööh, No eikö netti pursua ihan nettikauppojakin mistä saa todella halvalla vaatteita ja muuta tavaraa sohvista lähtien?
Anteeksi vaan mut mä en todellakaan jaksa tajuta!
Jotain olen joskus tuolta huutanut, mut kyllä sen järjen äänen jossain vaiheessa pitäis huudella jos menee överiksi!
Jos jotain elektroniikkaa tuolta huutaisin ni takuu varmasti kattoisin eka ystävämme googlen avulla tai mainoksia selaten et voiskohan sitä kuiteski saada UUTENA ja HALVEMMALLA kun tuolta..

Alkuperäinen kirjoittaja päivi:
oon ihan samaa mieltä, jengi on valmis maksamaan ihan huikeita summia esim. jostain käytetystä paidasta. en ymmärrä minäkään. itse ainakin sillä samalla rahalla ostan mieluummin uutena

Ja siis painotan toki et en työnnä kaikkia siihen samaan muottiin, siellä on ihan hyvääkin tavaraa halvalla, ei siinä mitään..
Mua jo ihmetytti kun tuttu myi siellä lasten paidan mistä oli maksanut 6 euroa ni viimeksi kun sanoin ni hinta oli yli 50e!!???!!!

Yhteistyössä