Meinasin sydänkohtauksen saada tänä aamuna. Kun meidän esikoinen on nyt ekoja kertoja sairastumisen jälkeen aamulla yksin kotona, ennen kouluun menoa. No mä sit oon aina soittanu sille ku saa herätä, ja lähteä kouluunpäin. No tänään sitten poika ei vastannu puhelimeen, ei vaikka minä ja mies soitettiin koko ajan! Me ollaan töissä 12 kilsan päässä ja ei hirveen nopeesti päästä lähtemään.
No mä sitten soitin naapuriin, että jos vois käydä kattomas poikaa. Ajatukset oli jo siinä, että poika makaa sielä tajuttomana... :'(
No naapuri sitten onneksi soitti pian takaisin, että nukkumassa oli poju ollu! Se oli kans säikähtäny ja juossu yöpaitasillansa meille!
Noh, poika sit vaan naureskeli, että kylläpäs hän hässäkän aiheutti ihan vaan nukkumalla!
No mä sitten soitin naapuriin, että jos vois käydä kattomas poikaa. Ajatukset oli jo siinä, että poika makaa sielä tajuttomana... :'(
No naapuri sitten onneksi soitti pian takaisin, että nukkumassa oli poju ollu! Se oli kans säikähtäny ja juossu yöpaitasillansa meille!
Noh, poika sit vaan naureskeli, että kylläpäs hän hässäkän aiheutti ihan vaan nukkumalla!