HS: "Sharia-laille pitäisi antaa länsimaissa tilaa."

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksi ajattelet, että tämä koskisi sinua? Vai oletko muslimi?

Yhtä kaikki, älytöntä ja röyhkeää ruveta moista vaatimaan. Jos haluaa omia lakejaan soveltaa, niin tehkööt niin maassa, jossa se on käytäntönä.

Suomeen moinen ei kuulu.
Kun neekeri-sanaa alettiin kieltää ajattelin, että eipä onneksi koske minua. Olen kouluni käynyt aikana kun se oli ihan hyväksyttyä ja virallista suomen kieltä. Televisiosta olen katsonut hymyhuulia. Kyllä minä saan elää elämäni loppuun kuten ennenkin. Mutta arvaas miten kävi. Eivät mene viestit läpi keskustelupalstoille ja hulluna pidetään tuolla kadulla kun puhuu äidinkieltään. Että kyllä se vaan koskee meitä ihan kaikkia.

luulen että aika pieni osa väestöstä kuitenkaan haluaa tänne sharia-lakia. Mitä tulee kaikenlaisten sianlihojen kieltämiseen ja muihin, niissä on edelleen yleensä järjestelijöinä ihan muut kuin muslimit.
Eikä suomessa olevat muslimit todellakaan halua suomalaisten ammattiloukkaantuvien kukkahattutätien päättävän heidän puolestaan, loukkaako betoniporsas tai joulukinkku.
elämme edelleen demokratiassa jossa enemmistön päätöksen mukaan toimitaan.

luulen että aika pieni osa väestöstä kuitenkaan haluaa tänne sharia-lakia. Mitä tulee kaikenlaisten sianlihojen kieltämiseen ja muihin, niissä on edelleen yleensä järjestelijöinä ihan muut kuin muslimit.
Eikä suomessa olevat muslimit todellakaan halua suomalaisten ammattiloukkaantuvien kukkahattutätien päättävän heidän puolestaan, loukkaako betoniporsas tai joulukinkku.
Suomessa on kuule jo pitkään menty kaikessa vähemmistöjen ehdoilla.

Pieni osa vielä.... sitä haluavien osuus on kasvamaan päin. Sehän se tässä haastavinta onkin.

kesäkuu 10, 201821:58
Hätähuuto Ruotsista: ghettojen kadut kuuluvat jo islamisteille

Ulkomaat

Ongelmalähiöiden vihaiset naiset saattavat äänekkäällä esiintulollaan ratkaista Ruotsin vaalit. He ovat pettyneitä politiitikkojen saamattomuuteen ja maalaavat nyt sysimustan kuvan elämästä maahanmuuttajavaltaisilla asuinalueilla.

– Kunnia on täällä suurempi kuin kuolema, islamistit kontrolloivat katuja ja vetävät lapsetkin mukaansa, sanoo uskonnollisiin ääriliikkeisiin kriittisesti suhtautuva aktivisti Zeliha Dagli Aftonbladetin haastattelussa.

Hän kokee, että maahanmuuttajanaiset ovat antaneet periksi, tyytyvät kohtaloonsa ja käyttäytyvät kuin entisissä kotimaissaan. Hänen mielestään lähiöiden naiset elävät pikemminkin uskonnollisessa diktatuurissa kuin vapaassa ja kansanvaltaisessa Ruotsissa.

– Ruotsin lait eivät ole voimassa maahanmuuttajien keskuudessa. Eri maista on tullut järjestäytyneitä tahoja, jotka kasvattavat valtaansa täällä. He estävät naisia osallistumasta ja olemasta osa ruotsalaista yhteiskuntaa, hän sanoo.

Zeliha Daglin mukaan islamistiset ja uskonnolliset tahot kontrolloivat Tenstan, Rinkebyn, Kistan, Husbyn ja Akallan kauppoja, kokoontumistiloja ja kellarimoskeijoita. Tytöt erotetaan pojista omiin harrastuksiinsa ja naiset eivät saa tehdä ilmoitusta poliisille, jos joutuvat miehensä pahoinpitelemäksi:

– Ruotsalaisilla ei ole aavistustakaan siitä, kuinka suuri vaikutusvalta poliittisella islamilla on maahanmuuttajavaltaisilla asuinalueilla. Ennen väki yritettiin saadaan mukaan ruotsalaiseen yhteiskuntaan mutta ne ajat ovat nyt ollutta ja mennyttä.

SUOMEN UUTISET

Quraishi-Landesin mielestä on kuitenkin selvää, etteivät muslimit tai sharia ole katoamassa länsimaista. Siihen sen sijaan voisi vaikuttaa, kuinka eristyksiin vähemmistö tapoineen jää tai millaisia sharian tulkintoja tuetaan.

”Nyt länsimaiden pitää päättää, ottavatko ne välttämättömät muutokset vastaan pakolla vai ilolla. Jotkin uudet tavat voisi myös toivottaa tervetulleeksi.”
Kuka on Hesarin päätoimittaja ja muut vaikuttajat?

On naiivia kuvitella ettei meillä ole jo shariaa. Tietysti on, he elävät rinnakkaistodellisuudessa ja suvaitsevaiset antavat sen ilolla tapahtua.
Minuakin "huvittaa" seurata oman monikulttuurisen taloyhtiöni elämää. Tässä asuu useampi monilapsinen yksinhuoltaja. Ovat hartaita muslimeja. Ja on aivan päivänselvää, että hartaat muslimit eivät harrasta avioliiton ulkopuolista seksiä. Yhtälö on siis täysin mahdoton. Ei voi olla naapuri samaan aikaan raskaana ja yksinhuoltaja ja harras muslimi. Kuitenkin tällaisia perheitä on tässä yhtiössä kolme. No tietenkin asia selittyy sillä, että ovat moniavioisessa liitossa imaamin siunauksella ja niitä miehiäkin näkyy aina silloin tällöin kun eivät ole muiden vaimojensa kanssa.

Rinnakkaisyhteiskunta ja sharia ovat arkipäivää.

Minuakin "huvittaa" seurata oman monikulttuurisen taloyhtiöni elämää. Tässä asuu useampi monilapsinen yksinhuoltaja. Ovat hartaita muslimeja. Ja on aivan päivänselvää, että hartaat muslimit eivät harrasta avioliiton ulkopuolista seksiä. Yhtälö on siis täysin mahdoton. Ei voi olla naapuri samaan aikaan raskaana ja yksinhuoltaja ja harras muslimi. Kuitenkin tällaisia perheitä on tässä yhtiössä kolme. No tietenkin asia selittyy sillä, että ovat moniavioisessa liitossa imaamin siunauksella ja niitä miehiäkin näkyy aina silloin tällöin kun eivät ole muiden vaimojensa kanssa.

Rinnakkaisyhteiskunta ja sharia ovat arkipäivää.
Totta, itse huomannut saman. Todella uskomatonta. Mitä ne sossussa kelaavat kun somalinainen on ollut sinkku 10 vuotta mutta joka vuosi raskaana samalle miehelle. Huoh.

Yhteistyössä