HPV-rokotukset alkavat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blue
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä varmaan rokottaisin tyttöni, tosin mun tytöt on vasta 6kk ja 2v7kk joten sitä ennen ehtii mahdolliset haitat ja hyödyt kyllä tulla esiin. Vaikka haittoja ei ilmeisesti ole, niinhän ne sanoo..

Lukekaa nyt jumaliste tietoa muualtakin kuin koulun tiedotteista tai lehdistä! Japanissa rokotuksia ei suositella, ruotsalaiset asiantuntijat ovat epävarmoja haittavaikutuksista, samoin rokotteen yksi kehittäjä. Ihan vain pari esimerkkiä heittääkseni. Netistä saa muutakin sivustoa auki kuin mitäs nyt-palstan joten hyödyntäkää saatavilla olevaa tietoa maailmassa!

Suomessa sairastuu vuosittain n.160-170 naista kohdunkaulasyöpään. Heistä suurin osa paranee (elossa 5 vuoden kuluttua muistaakseni yli 80%). Papilloomavirustartunnoista muutenkin suurimman osan hoitaa elimistön oma immuunivaste. Rintasyöpä esim.on paljon suurempi uhka meille naisille tilastojen mukaan.

Vielä ei tiedetä riittääkö tämä kolmen satsi rokotusta viideksi vuodeksi vai viideksitoista vuodeksi tms.ja paljon puuttuu muitakin tärkeitä PITKÄAIKAISSEURONTOJA eli tuloksia mihin kaikkeen rokote vaikuttaa. On mietitty jopa voiko rokotuksella olla vaikutusta hedelmällisyyteen ja siihen ei ole vastausta. Miettikää. Minä en ainakaan laita omaa tytärtä koekaniiniksi.

Rokotteen tutkimuksen rahoituksen taustalla on ylläripylläri lääkefirmat joten ihan en lähtisi kaikkea hehkutusta nielemään, kun taustalla tuntuu pyörivän samanlainen markkinakupl a ja rahakoneisto kuin sikainfluenssarokotuksissa. Media kirjoitteli silloin kuinka hengenvaara uhkaa ja ihmiset tappeli rokotusjonoissa. Tuolloinkin oli etukäteen tietoa saatavilla miten tavalliseen flunssaan/influenssaan kuolee ihmisiä ja vieläpä enemmän tilastojen mukaan kuin sikainfluenssaan. Vaan mitäpä kansa tästä piittaa, saati asioita itse ajattelisi. Uskotaan kaikki mitä tv ja lehdistö syytää. Narkolepsia on valitettava tosiasia monelle tuon rokotuksen seurauksena ja kaiken huipuksi rokotteen kehittäjä on allekirjoituttanut sopimuksen jossa se pesee kätensä korvauksista. He tarjosivat vain rokotteen ja vastuu siirtyy rokotuksen jakajalle(valtio). Mikäli joskus tällaista sopparia ei rokottetta ostaessa tehtäiskään, nii Suomi on loistokumppani rokotusten testimaana, kun meidän korvauskäytänteet ja -rahat yksittäisille ihmisille on niin vähäisiä. Hyvä kansa testailla sitä sun tätä, ei tule kalliiksi jos jotain vähän menee pieleenkin.

Tässä käytetään vanhempien suojeluasennetta hyväksi.

Onko kukaan kuullut, että mitäs sitten, jos perheessä onkin jo hpv? Tarkastetaanko lapset ennen rokottamista? Kun ei kai se jo saatua virusta sentään poista, että onko siitä sitten mitään hyötyä tai vastaavasti voiko olla haittaa?

Gyneni on monta kertaa sanonut että suurimmalla osalla suomalaisista on HPV, jopa tietämättään. Näin myös minulla, vilkaisi emättimen limakalvoja ja sanoi että sulla on sitten vissiin HPV ollut... Rokotuksia en miettisi lapselleni ennenkuin hän on ikäistynyt ja alkaa olla seksuaalisesti aktiivinen.

Muista viimeksi kun possuflunssa-hysteria iski, ja minun oli työpaikkani vuoksi pakko ottaa uusi rokote. Pakko pakko ei ollut, mutta kuitenkin erittäin kova paine ja syyllistäminen, jos sitä ei ottanut. Kuulema tartutamme sitten heikommat possuflunssaan.
No, possuflunssa ei tullut mutta moni lapsi sai elinikäisen haitan mm. narkolepsian muodossa. Enpä olisi itsekään rokotetta halunnut, ei voi koskaan tietää aiheuttiko kyseinen rokote minulle terveyshaitan, sillä remppaa on viime vuosina ollut kaikenlaista.

Välttäkää uusia rokotteita joita ei tutkittu.

Ja höpö höpö se possupiikki aiheutti narkolepsian niille keillä oli jo ennestään jokin perus sairaus joka altisti vain tuon piikin kanssa sitten narkolepsiaan.
Sama on nyt tässä HPV rokotteessa ja hysteriassa, ne keille tullut oireita ei ole itse siitä rokotteesta vaan siitä perus sairaudesta joka siellä taustalla on.
Ottakaa edes kunnolla selkoa kun alatte siitä paasaamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja älä lietso massa hysteriaa;29051955:
Ja höpö höpö se possupiikki aiheutti narkolepsian niille keillä oli jo ennestään jokin perus sairaus joka altisti vain tuon piikin kanssa sitten narkolepsiaan.
Sama on nyt tässä HPV rokotteessa ja hysteriassa, ne keille tullut oireita ei ole itse siitä rokotteesta vaan siitä perus sairaudesta joka siellä taustalla on.
Ottakaa edes kunnolla selkoa kun alatte siitä paasaamaan.

Krhm, vai ei possuflunssaa massahysterisoitu? Eikä takana ollut valtava lääkefirmojen rahastus, valtion maksaessa haittavaikutukset?
Oletko edes vaivautunut lukemaan tutkimuksia asiasta, vai pelaatko yleensäkin mututuntumalla "kyl mä tiiän"?

Voi voi. Kylläpä meillä monella on vieläkin pinkit lasit päässä.

[QUOTE="vieras";29051556]Onko kukaan kuullut, että mitäs sitten, jos perheessä onkin jo hpv? Tarkastetaanko lapset ennen rokottamista? Kun ei kai se jo saatua virusta sentään poista, että onko siitä sitten mitään hyötyä tai vastaavasti voiko olla haittaa?[/QUOTE]

Tätä itsekin mietin, monella lapsellahan HPV jo on: HPV tarttuu lapseen

[QUOTE="vau";29051537]Lukekaa nyt jumaliste tietoa muualtakin kuin koulun tiedotteista tai lehdistä! Japanissa rokotuksia ei suositella, ruotsalaiset asiantuntijat ovat epävarmoja haittavaikutuksista, samoin rokotteen yksi kehittäjä. Ihan vain pari esimerkkiä heittääkseni. Netistä saa muutakin sivustoa auki kuin mitäs nyt-palstan joten hyödyntäkää saatavilla olevaa tietoa maailmassa!
[/QUOTE]

Kannatan myös lukemaan aiheesta:

Paholaisen Asianajaja: Antti Heikkilä HPV-rokotteiden kimpussa

Yhteistyössä