shhhh!! älä yllytä sitä!Ei tarvii lähtee mexicoon?
Tämä on eri rokote=)Ei tarvii lähtee mexicoon?
ja luultavasti ei yhtään niin hyvä kuin sinulla?Tämä on eri rokote=)
Minulla on parantava hpv rokote joka paranta olemassa oleva hpv sekä suojaa loppuelämään asti koko Hpv:sta, tää rokote mitä myyntiin tulee on ennalte ehkäisevä se ei paranna hpv, vaan antaa suojaan 2-4 virus tyyppien vastaanAlkuperäinen kirjoittaja ällösplöö;27029619:ja luultavasti ei yhtään niin hyvä kuin sinulla?
niinhän sinä luulet.Minulla on parantava hpv rokote joka paranta olemassa oleva hpv sekä suojaa loppuelämään asti koko Hpv:sta, tää rokote mitä myyntiin tulee on ennalte ehkäisevä se ei paranna hpv, vaan antaa suojaan 2-4 virus tyyppien vastaan
mut jos sulla olisi ollut toi ennaltaehkäisevä rokote niin et olisi edes saanut hpv:tä.Minulla on parantava hpv rokote joka paranta olemassa oleva hpv sekä suojaa loppuelämään asti koko Hpv:sta, tää rokote mitä myyntiin tulee on ennalte ehkäisevä se ei paranna hpv, vaan antaa suojaan 2-4 virus tyyppien vastaan
Muistaakseni se tullaan antamaan 12 vuotiaille tytöille jotka eivät ole vielä aloittaneet sukupuolielämää (harvinaisen typerä sana...)Alkuperäinen kirjoittaja toinen tytön äiti;27028388:milloin tää mahtaa tulla sitten rokotusohjelmaan?? Mulla tyttö 6v. ja haluisin sille sen.
joopa joo, mun lääkäri kusettaa..Sun lääkäri sua kusetta sitten. Ei apua, vaihda lääkärä. Hpv ei tutkitaan, jos sulla ei ole mitään oireita ei se tarkoita ettei se sulla ole. Meistä jokainen on saanut 1-.... virustyyppiä. Ja rokote ei suojaa Hpv:sta, se suojaa vain 2sta alatyypistä ja näitä on olemassa 100ja. Tällä miks ei tutkitaan Hpv, niin siks kun se on yleinen ja kun siihen ei ole hoitoa. Meksikossa on kehitys eteenpäin ja sielä tutkitaan 5 eri kokeetta otetaan. Ja mulle ei haitanut olenkaan sinne matkusta, päinvastoin oli kiva ja sain hyvään rokotteen