höynäytän exää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hulluko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hulluko

Vieras
kiero luonne mulla,mut niin on exälläkin.eli tää muka haluais palata mun kans yhteen ja ruikuttaa mun perään ja sit samaan aikaan vokottelee muita.huomasin tuol gallerias sen kuvat ja siel se yrittää iskeä naisia.mäkin sit keksin itelleni nimimerkin sinne ja tää meni halpaan,nyt se sit todella kiinnostunut musta ja haluais tavata jne.mä sit jo väänsin itelleni sähköpostiosotteenkin ja tää ex nyt sit innoissaan kirjottelee tälle uusimmalle valloitukselleen ja samaan aikaan sit mullekin.ehkä mä teen treffit sen kans ja pöllähän paikalle omana ittenäni,ni katon mitä toi sit selittää...vähän mul taitaa olla tylsää kun tämmöseen ryhdyin :o

No jos teillä ei ole mitään niin miksi se ei saisi "kalastella" muitakin? Vai oletko niin mustasukkainen että jos sinua katsoo niin muita ei saisi vilkaistakaan, olet sinä sitten ottamassa sitä takaisin tai et?

no en todellakaan oo ottamas takaisin,ku kerran eroon pääsin.mustasukkainenkaan en oo,päinvastoin helpotuksest huokaisisin jos toisen löytäis,niin saisin olla rauhassa.mutta asian juju piilee tässä,kun tää ex mukamas vielä niin kiinnostunut musta ja kertoo naama pokkana kuinka haluaa jatkaa yhdessä ja tekisi vaikka mitä että saisi mut takaisin,vaikka oon sanonut ettei se tule onnistumaan.eli ei taida olla kovin rehellinen tuo mieskään.

Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Jos se on exä, niin miksi se ei saisi olla kiinnostunut muistakin?

Kuvailemasi tempun tekisin, jos nyxän treffi-ilmoitus löytyisi netistä!

Varmaan siksi, että joko se on a) ex ja kiinnostunut muista TAI b) yrittää ruikuttaa takaisin paluuta.

Ei niin, että ruinaa yhteenpaluuta ja samalla vonkaa muita. JOS tosiaan haluaa palata yhteen, EI vonkaa muita samalla. Jos taas vonkaa muita, niin on valmis jatkamaan elämäänsä eikä enää kerjää eksää takaisin.

saahan se muistakin kiinnostua,mut jättäis jo mut siinä vaiheessa rauhaan:o kun lähes päivittäin kertoo mua kaipaavansa jne.mä tullut siihen päätökseen ettei se taida itekään enää tietää mitä haluu

Alkuperäinen kirjoittaja hulluko:
saahan se muistakin kiinnostua,mut jättäis jo mut siinä vaiheessa rauhaan:o kun lähes päivittäin kertoo mua kaipaavansa jne.mä tullut siihen päätökseen ettei se taida itekään enää tietää mitä haluu

helpommal pääsee ku ilmoittaa vaan ettei kiinnosta. :D

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:

no kun ei sen nuppiin uppoo,vaik sanonu monta kertaa et en aio jatkaa sen kanssa vaan elän nyt ihan omaa elämää

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:

no kun ei sen nuppiin uppoo,vaik sanonu monta kertaa et en aio jatkaa sen kanssa vaan elän nyt ihan omaa elämää

älä vastaa kun se soittaa. ei se niin vaikeeta oo. ;)

Yhteistyössä