hox kaloreiden laskijat!!

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Mussupussu:
Mun mielestä myös tuo 1600 kcal kuulostaa kohtuulliselta! 1200 on jo niin kidutusta (on siis lähes puolet normaalista), että sitä ei saa/jaksa ylläpitää kauan, eikä siitä ole loppupeleissä muuta kuin haittaa --> kroppa menee säästöliekille, eikä kuluta enää niin paljon kuin ennen = et laihdu.
Totta. Mun tarkoitukseni onkin lähteä liikkeelle tuolla 1200 kcal:lla ja nostaa sitä asteittain samaan aikaan, kun paino putoaa. Tavoitteena tilanne, että kun saavutan normaalipainon ylärajan, myös päivittäinen energiansaantini on sellainen, jolla en sen paremmin liho kuin laihdukaan. Paastoviikon jälkeen tuo 1200 kcal on ihan riittävä, itse asiassa tuntuu, kuin söisi norsun :D
Joo se on hassu juttu! Siis kun on esim. viikon paastonnut tai ollut elimistönpuhdistusruokavaliolla ja sitten kun saa syödä, ei jaksakaan mitään! Silloin joskus normaalipainoisena (166cm/56kg) vedin kerran vuoteen sellaisen elimistönpuhdistuskuurin (2vko, kuona-aineet kropasta pois) ja siitä tuli kyllä mieletön fiilis, joten ymmärrän todellakin tuon paaston!

 

Yhteistyössä