How i met your mother

Non compos mentis
:wave:

Barney on ihq. Olin siihen lätkässä jo teinitohtorin aikoihin. Tyypillistä, että ihastun aina homoihin. :xmas:

Sarjaa kai näytetty Suomessa, mutta perustuu niin paljon kieleen ja kulttuuriin tuolla, ettei vissiin täällä uppoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
:wave:

Barney on ihq. Olin siihen lätkässä jo teinitohtorin aikoihin. Tyypillistä, että ihastun aina homoihin. :xmas:

Sarjaa kai näytetty Suomessa, mutta perustuu niin paljon kieleen ja kulttuuriin tuolla, ettei vissiin täällä uppoa.
:LOL: :LOL:
Barney on oikea joka naisen unelma :xmas:

Mä en varmaan ole koskaan nauranut niin paljon yhdenkään ohjelman kohdalla(Pasilan lisäksi) kun tämän..
Ehkä tämä kaikki kielii siitä et mun huumorini on hieman omaperäistä :xmas:
 
Non compos mentis
Tiistaiaamuisin yritän herätä superaikaisin. Jos hyvä tsägä käy, ehdin nähdä uusimman jakson HIMYMiä, Housea sekä TBBT:ä (The Big Bang Theory, Rillit huurussa) ennen töihinlähtöä. Kohta taas kesätauko. :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Tiistaiaamuisin yritän herätä superaikaisin. Jos hyvä tsägä käy, ehdin nähdä uusimman jakson HIMYMiä, Housea sekä TBBT:ä (The Big Bang Theory, Rillit huurussa) ennen töihinlähtöä. Kohta taas kesätauko. :kieh:
Mulla menee alkuyöt aina hihitellessä, muutenkin sellainen kiva väsymys päällä jo että on lievästi hysteerinen olo..
Nauroin sitä jaksoa missä lily linkkas jalkansa kanssa sateessa reppu selässä ja takki repun päällä kun halusi nähdä sen naisen jota Marshall oli tapaillut kun olivat erossa, niin paljon että mieskin suuttui kun en pystynyt lopettamaan nauramista..
Lopulta sain hikan enkä meinannut saada sitä loppumaan millään :xmas:
 
"vieras"
[QUOTE="jocelyn";28581869]hauska sarja, mutta vähän olen jo alkanut ihmetellä että milloin se sen lastensa äidin oikein tapaa, on tässä jo aika pitkään odoteltu... :)[/QUOTE]

Kahdeksannen kauden viimeisessä jaksossa näytettiin tämä lasten äiti. Koko yhdeksäs kausi on Wikipedian mukan Barneyn häistä ja kaikki tapaavat äidin ennen Tediä! Olisiko 9. kausi viimeinen kausi sarjaa.
 

Yhteistyössä