M
miltei 4vuotiaan äit
Vieras
Meillä miltei 4 vuotias poika. Nyt on viime päivinä parhaimmillaan kolme kertaa päivässä tullut kakkaa housuun..
Se ei siis kokonaan tule vaan osa, koska pidättää niin kauan. hänestä huomaa kun alkaa oleen kakkahätä paukuttelee kovasti, mutta viimeseen asti pidättelee. Välillä saa väkisin vessaan viedä tai menee mun huutoni säestämänä.
Vatta tuntuu olevan hiukan kovalla.
Mikähän sitä vatsaa kovettaa?? Voiko maito tehdä niin tai vilja??
Levolac voisi pehmentää sitä vatsaa.
Olen kysynyt, että sattuuko kun käy vessassa, mutta sanoo että ei. Eikä osaa sanoa syytä siihen miksi pidättää eikä mene vessaan ajoissa.
Vaippa on jäänyt pois jo 2,5 vuotiaana ja nyt on vasta tullut tämä.
Meille syntyi vauva marraskuussa, voikohan sillä olla vaikutusta?? Mustasukkaisuutta muuten ei ole esiintynyt, olen paljon myös pojan kanssa kahdestaan.
Se ei siis kokonaan tule vaan osa, koska pidättää niin kauan. hänestä huomaa kun alkaa oleen kakkahätä paukuttelee kovasti, mutta viimeseen asti pidättelee. Välillä saa väkisin vessaan viedä tai menee mun huutoni säestämänä.
Vatta tuntuu olevan hiukan kovalla.
Mikähän sitä vatsaa kovettaa?? Voiko maito tehdä niin tai vilja??
Levolac voisi pehmentää sitä vatsaa.
Olen kysynyt, että sattuuko kun käy vessassa, mutta sanoo että ei. Eikä osaa sanoa syytä siihen miksi pidättää eikä mene vessaan ajoissa.
Vaippa on jäänyt pois jo 2,5 vuotiaana ja nyt on vasta tullut tämä.
Meille syntyi vauva marraskuussa, voikohan sillä olla vaikutusta?? Mustasukkaisuutta muuten ei ole esiintynyt, olen paljon myös pojan kanssa kahdestaan.