Housujen vyötäröön laitettava "leventäjä" haussa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lalaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lalaa

Vieras
Siis just, en tiiä tätä termistöä. Semmoinen joka kiinnitetään housujen nappiin ja toisen puolen napinläveen ja jossa on ns. verho, että voi normihousuja pitää raskauden edetessä.

Mikä tän kapistuksen nimi on?
Mistä löytyis kunnollinen?
Ja käyttäjäkokemuksia, toimiiko se oikeasti?

Alkuperäinen kirjoittaja Lalaa:
Alkuperäinen kirjoittaja A-79:
Muistaakseni se oli bellybelt. Mulla oli, mut kyllä mammahousut oli paremmat.

Just tätä valintaa arvon. Mammahousuja tarvis olla varmaan kuitenkin muutamat, mutta mukavuus on isoin tekijä tässä...

Mä olen ajatellut ostaa tuon, mutta ainoastaan siksi että voin käyttää työhousujani. Vapaa-ajalla kuljen sitten mammahousuissa.

Odotusaikana mä ostin mustaa resorikangasputkiloa, taitoin sen kaksinkerroin niin, että se oli ehkä noin 30 cm korkea ja ompelin toisesta päästä niin, että se pysyi kaksinkerroin. Housujeni napin ja napinläven väliin viritin kuminauhan ja housujen vyötärön ja vetoketjun kohdan peitin sitten tuolla paidan helman alle pukemallani resoriputkilolla. Se oli oikeasti loistava! Ja housut kuin housut "mahtuivat" raskauden loppuun asti :)

Lisäksi voi kyllä raskauden myötä levitä hiukan takapuolikin, joten mitenköhän nuo omat housut mahtaa mennä muutenkaan. Jos ostais vaan kolmet neljät housut ja sitten muutaman hameen, niin meniskään niillä se kaheksan kuukautta.
Paidat ei ole ongelma, kun muoti suosii tunikojen ja pitkien paitojen muodossa odottajaa.

Yhteistyössä