House vs Criminal Minds, kumpi?

• Viestiketjun aloittaja --
  • Ensimmäinen viesti
--
House: Inhimillinen erehdys.
(E6824 Human Error)
Rannikkovartiosto pelastaa kaksi kuubalaista pakolaista hyytävästä merestä. Kaksikko on hypotermian partaalla, mutta mies haikailee veteen jääneen matkalaukun perään. Hän kertoo riskeeranneensa elämänsä vain tavatakseen tohtori Housen. Mies uskoo, että House voi pelastaa hänen sairaan vaimonsa. Sairaalassa tapahtuukin eräänlainen ihme. Housen mielestä on tullut aika muutokselle ja niinpä hän erottaakin yhden alaisistaan. Kuka pätevistä lääkäreistä saa lähtöpassit ja miksi?

Criminal Minds: Pimeyden lapset. Yksikkö matkaa Denveriin tutkimaan murhasarjaa, jossa uhreina ovat lapsiperheet. Lasten ja vanhempien kuolintavat poikkeavat selvästi toisistaan, joten agentit arvelevat, että tekijöitä on kaks

HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Top Chef. B) :D
onko noita jo mennyt monta jaksoa tällä kaudella. Minä kun olen unohtanut koko ohjelman :headwall:
tänään tulee toka jakso. eka jäi meiltä väliin kun lähetys pätki. oli vielä se mis oli Anthony Bourdain vierailevana tuomarina. |O

...
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Top Chef. B) :D
onko noita jo mennyt monta jaksoa tällä kaudella. Minä kun olen unohtanut koko ohjelman :headwall:
tänään tulee toka jakso. eka jäi meiltä väliin kun lähetys pätki. oli vielä se mis oli Anthony Bourdain vierailevana tuomarina. |O
eli en siis ole missannu onneksi montaa jaksoa 8) Tuo kyl kiva äijä, olen sen ruokaohjelmaa välillä seurannu :) Kiva ammatti ;) :D
Joten siis tuo vs juttu menee top cheffille :LOL:

Yhteistyössä