H
hei
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mimi:ei kai tämä lude juttu ole totta?![]()
Kyllä se vain on.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mimi:ei kai tämä lude juttu ole totta?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja höh:kauhean hysteeristä puhetta,mä en ikinä ole huomannut mitään likaista hotellihuoneessa ja olen yöpynyt paljon..
varsinkin s-ketjun hotelleissa on oltu enemmän ja niissä siisteystaso aina ollut täydellinen...
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja Mimi:ei kai tämä lude juttu ole totta?![]()
Kyllä se vain on.Googlettele, jos et usko. Ennen koski vain halvempia majoituksia, mutta esim. Lontoossa sama ongelma koskee kalliimpia hotelleja.
Alkuperäinen kirjoittaja Mimi:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja Mimi:ei kai tämä lude juttu ole totta?![]()
Kyllä se vain on.Googlettele, jos et usko. Ennen koski vain halvempia majoituksia, mutta esim. Lontoossa sama ongelma koskee kalliimpia hotelleja.
voiko niihin luteisiin kuolla? mitä ne aiheuttaa?uskaltaako tässä enää missään yöpyä?
Alkuperäinen kirjoittaja Mimi:voiko niihin luteisiin kuolla? mitä ne aiheuttaa?uskaltaako tässä enää missään yöpyä?
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja Mimi:ei kai tämä lude juttu ole totta?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja serveri:Onpas hysteeristä. Ihan oikeesti kuka muka vie hotelliin omat tyynyt ja peitot ?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja serveri:Onpas hysteeristä. Ihan oikeesti kuka muka vie hotelliin omat tyynyt ja peitot ?![]()
Mä olen se paljon matkustava vieras ja jos vaan laukkuun mahtuu niin otan oman tyynyn! Hotellien tyynyt on yleensä ihan älyttömän korkeita, mä haluan oman matalan tyynyni!