hotellissa olemisesta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mimi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
kauhean hysteeristä puhetta,mä en ikinä ole huomannut mitään likaista hotellihuoneessa ja olen yöpynyt paljon..
varsinkin s-ketjun hotelleissa on oltu enemmän ja niissä siisteystaso aina ollut täydellinen...

Tai sitten ihmisillä on eri käsitys siisteydestä? Tänä vuonna olen ollut 6 yötä hotellissa, tiedän seuraavien 4 viikon aikana olevani 11 yötä hotellissa, joten voisin väittää yöpyväni aika usein hotellissa.

Ja huoneet on epäsiistejä. Siihen ei kiinnitä niin huomiota alkuun mutta kun matkatyöstä rupee hohto hiipumaan niin huomaa kaiken...

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja Mimi:
ei kai tämä lude juttu ole totta? :o

Kyllä se vain on. :) Googlettele, jos et usko. Ennen koski vain halvempia majoituksia, mutta esim. Lontoossa sama ongelma koskee kalliimpia hotelleja.

voiko niihin luteisiin kuolla? mitä ne aiheuttaa? :o uskaltaako tässä enää missään yöpyä?

Kyllä se vain on. :) Googlettele, jos et usko. Ennen koski vain halvempia majoituksia, mutta esim. Lontoossa sama ongelma koskee kalliimpia hotelleja.

voiko niihin luteisiin kuolla? mitä ne aiheuttaa? :o uskaltaako tässä enää missään yöpyä?

Ei voi. :) Niistä suurin osa on harmittomia, suurin harmi tulee puremajäljistä ja kutinasta (itse esim. yövyttiin yhdessä hotellissa juuri Lontoossa, mutta nukkumisesta ei tullut oikeastaan mitään, sillä yöllä kutisi joka paikka). Toki jotkut niistä levittää tautejakin, mut harvemmat.

Jos on matkalle lähdössä, kantsii surffailla vähän muiden kokemuksia siitä hotellista, mihin on menossa (esim. tripadvisor). Luteita on kaikkialla, joten sinänsä harvainainen ärsytys tuo ei ole. Tokkopa niitä silti kukaan kotiinsa tahtoo tuoda, joten tietyt varotoimenpiteet kantsii muistaa (esim. just ei matkalaukkua sängyn alle jne.). :)

Jos kovin tarkkana alkaa olemaan, niin ei uskalla. Omassa sängyssäsikin voi olla pölypunkkeja, vaikka niiden on todettu jo melkein kuolleen sukupuuttoon. Ja varsinkin kesällä, kärpänen saattaa istahtaa huulellesi, kun nukut. Missä sekin lienee rypenyt. Ja muut pistävät hyöteiset voivat levittää tautejakin. Kyllä se on vaan parempi nyt löytää joku täysin steriili paikka, jossa voi sitten elää ilman tuollaisia pelkoja (toivottavasti).

:xmas:

miten ne hotellit voisi päästä eroon niistä luteista ja miten voin itse välttyä niiltä?

Alkuperäinen kirjoittaja serveri:
Onpas hysteeristä. Ihan oikeesti kuka muka vie hotelliin omat tyynyt ja peitot ? :o

Mä olen se paljon matkustava vieras ja jos vaan laukkuun mahtuu niin otan oman tyynyn! Hotellien tyynyt on yleensä ihan älyttömän korkeita, mä haluan oman matalan tyynyni :D!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja serveri:
Onpas hysteeristä. Ihan oikeesti kuka muka vie hotelliin omat tyynyt ja peitot ? :o

Mä olen se paljon matkustava vieras ja jos vaan laukkuun mahtuu niin otan oman tyynyn! Hotellien tyynyt on yleensä ihan älyttömän korkeita, mä haluan oman matalan tyynyni :D!

no okei, ton tyynyn mä vielä jotenki ymmärrän.. oudolla tyynyllä muutenkin hankala nukkua

Jos mä lähtisin ulkomaille, niin siellä saattais olla mulle jotain ällöttävämpää ja vaarallisempaa kuin hotellin peitot. Mä kun en koskaan missään käy, niin enemmän mua huolestuttaisi esim. ruuan hygieniataso, ilmanlaatu, kaikki muut loiseläimet kuin lutikat... Mutta ymmärrän kyllä senkin, että joku huolestuu peitoista ja tyynyistä. Mua epäilyttää jo ihan ruotsinlaivalla pistää päätäni tyynyyn...

Yhteistyössä