Hotellin vuoropäällikkö/anniskeluvastaava

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minna"

Vieras
Hei,

Toiveissa olisi tuollainen paikka saada, mutta ongelma on se, että minulla ei ole alalle tarpeeksi pitkää koulutusta, anniskelupassi kylläkin löytyy. Työkokemustakaan ei täyttä kahta vuotta ole. Olen toiminut esimiehenä muissa tehtävissä. Jotta voin toimia vuoropäällikkönä niin oletan että minulla on oltava vastaavan pätevyys, mutta mistäs sen saisin kivuttomimmin? Työskentelen siis ravintolassa, mutta oman työni ohella. Voinko suorittaa esim salitoimintojen tutkinnon vain näytöllä? Tällöinhän minulla luonnollisesti olisi paperitkin...Ja ennenkuin joku alkaa kyselemään, niin joo, minulta on kysytty halukkuutta ko tehtävään eli ihan tuulesta temmattu juttu tämä ei ole :)

se tarvii sen min.2vuoden työkokemuksen alalta tai sitten koulutuksen.
paljonko sullon auki tuosta 2 vuodesta? voithan sä sitä paikkaa silti hakea.
ootko sä siis nyt missä töissä ja kuinkapaljon teet tunteja viikossa sekä mitä opiskelet?

se tarvii sen min.2vuoden työkokemuksen alalta tai sitten koulutuksen.
paljonko sullon auki tuosta 2 vuodesta? voithan sä sitä paikkaa silti hakea.
ootko sä siis nyt missä töissä ja kuinkapaljon teet tunteja viikossa sekä mitä opiskelet?

Oisko joku puol vuotta (mitä puuttuu ) jos siis vaatimus on kokoaikainen työskentely. Lisäksi minulla on 3:n kuukauden alalle suuntaava koulutus jossa olen suorittanut sekä hygienia- että anniskelupassin. En opiskele tällä hetkellä, mutta toimin kokoaikaisesti esimiehenä palvelalan yrityksessä ja teen extrana tarjoilijan/vastaanottovirkailijan hommia. Samaan paikkaan ehdottelivat minulle tuota vuoropäällikön paikkaa...Taidan soittaa alan oppilaitokseen ja kysyä. Kiitos :)

mä kans aikalailla vuosisitten kävin koulutuksen ja melkein muistan miten noi meni :D
mutta en mä nää mitään estettä miksi et voisi ottaa työtä vastaan,varsinkaan jos sua vielä on pyydetty.
6kk on lyhyt aika.

Lähinnä se, mikä huolettaa, on että paikka on pieni hotelli jossa on ainoastaan kaksi salin puolella/respassa kerrallaan (joskus vain yksikin) töissä eli jommankumman tulisi olla se vastaava. Mutta eiköhän tämä selvene kun kyselen :)

Yhteistyössä