Hotellilakanat likaantui vereen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Ollaan hotellissa yötä ja lapsi heräs että nenästä on tullut verta (oli alulakanassa haaleaa verta ja pussilakanassa sit vahvemmin, petariin ei ollut mennyt, täkistä en osaa nyt sanoa). Kuinka tulisi toimia; käydä kertomassa respassa likaantuneista lakanoista vai antaa olla ja odottaa perässä kenties tulevaa laskua? Tuleeko lakanat yms korvattavaksi jos ovat veressä?

Olen itse hotellitekstiilien pesulassa töissä ja tuollaiset lakanat menee suoraan vahvempiin infektiopesuihin, aina ei veritahrat lähde mutta auttaisi jos itse koitat hieman saada niitä veritahroja irti en tiedä tosin pitääkö tuosta mennä sanomaan respaan vai ei

Olen itse hotellitekstiilien pesulassa töissä ja tuollaiset lakanat menee suoraan vahvempiin infektiopesuihin, aina ei veritahrat lähde mutta auttaisi jos itse koitat hieman saada niitä veritahroja irti en tiedä tosin pitääkö tuosta mennä sanomaan respaan vai ei
Siitähän sulle maksetaan. Mä en ala lakanoita pesemään hotellissa, tuli niihin sitten verta tai mitä nyt ikinä..

Ei varmaan lähde, kun pitäisi aloittaa kylmässä vedessä liottamisella.

Ei ollut mitään ongelmia saada verta irti pyyhkeestä, joka oli pari päivää päässyt kuivumaan. Lapselta tuli kunnolla verta nenästä. Liottelin sitä tunnin verran kylmässä vedessä ennen koneeseen laittoa.