Hotelli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vanilja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vanilja

Vieras
Tietääkö kukaan, milloin hotelli pitää yleensä viimeistään peruuttaa. Huomenna kylpylään menossa, mutta nyt tyttö yllättäen sairastui.

Mikäköhän sillä on, päätä ja niskaa valittelee, ja kuume nousee. Mutta ei flunssaa esim.

Alkuperäinen kirjoittaja maanvaiva:
onko sitä maksettu vielä? Jos ei niin senhän saa helpolla peruttua ihan vaikka vaan sillä että ei mene sinne.

Ei ole maksettu. Jospa mä soitan aamulla jos kuume vielä vaivaa.

No. Tuo mainitsemasi kaamea sairaus tuli mullakin mieleen. Eiks siihen liity flunssaoireita? Mistäköhän se tulee. VOi kauheeta. Täytyy vähän googlettaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Vanilja:
onko sitä maksettu vielä? Jos ei niin senhän saa helpolla peruttua ihan vaikka vaan sillä että ei mene sinne.

No. Tuo mainitsemasi kaamea sairaus tuli mullakin mieleen. Eiks siihen liity flunssaoireita? Mistäköhän se tulee. VOi kauheeta. Täytyy vähän googlettaa.

voihan sinne tänänki soittaa ja luulenpa että joudutte jonku varausmaksun tapaisen maksamaan. ainkin onessa matkailuyritksessä o sellainen tapa.

juu soita huomenna hotelliin. ei siinä mitään maksuja mene. todellakaan, vaikka et edes peruisi. ne pitää sen varattuna johinkinkellonaikaan saakka ja jos ei siihen mennessä ilmesty paikalle ne voi antaa sen huoneen pois.

Googleta tosiaan. oireina juuri korkea kuume ja niskasärky.

juu soita huomenna hotelliin. ei siinä mitään maksuja mene. todellakaan, vaikka et edes peruisi. ne pitää sen varattuna johinkinkellonaikaan saakka ja jos ei siihen mennessä ilmesty paikalle ne voi antaa sen huoneen pois.

Googleta tosiaan. oireina juuri korkea kuume ja niskasärky.

tiedot päivitetään vasta yön aikana...joten vasta aamulla näkee onko joku jättänyt tulematta.

No soita aamulla ja tietenkin perut varauksen tai siirrät ajankohtaa. Ihan normaalia toimintaa asiakkaalta. Mikäli olet vahvistanut varauksesi esim. korttinrollasi, etkä ilmoita, ettet tule, on hotellilla oikeus veloittaa siltä noshow-maksu.

Yhteistyössä