Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vv:omenassa on oltu, ihan ok, ei huippua mutta kyl siel uni tuli ja kauppa tien toisel puolel plussaa kun lasten kans reissaa, sai ilta ja aamupalat kätevästi. auto anttilan parkkitaloon yöksi, olikohan 11e/yö
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:Alkuperäinen kirjoittaja vv:omenassa on oltu, ihan ok, ei huippua mutta kyl siel uni tuli ja kauppa tien toisel puolel plussaa kun lasten kans reissaa, sai ilta ja aamupalat kätevästi. auto anttilan parkkitaloon yöksi, olikohan 11e/yö
Mutta varmasti yöpymiseen ihan passeli?
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Jos yöpyy yksin tai kaksin, niin Scandicin tai Sokos Hotelsin hotelleissa voi tulla yöpyminen edullisemmaksikin kuin omenahotellissa, riippuen vähän sen hetkisestä Ompun hinnasta.
Alkuperäinen kirjoittaja Mae:juu, mä oon meidän 4kk vauvan kanssa menossa, joten pitää olla sen mukainen. Paljonko tossa omenassa on yön hinta?
Alkuperäinen kirjoittaja Mae:juu, mä oon meidän 4kk vauvan kanssa menossa, joten pitää olla sen mukainen. Paljonko tossa omenassa on yön hinta?
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja Mae:juu, mä oon meidän 4kk vauvan kanssa menossa, joten pitää olla sen mukainen. Paljonko tossa omenassa on yön hinta?
Nyt joku tarjous 59?/yö.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Me yövytään aina Ilveksessä. Paras meidän mielestä ja lapset viihtyy tosi hyvin.
Alkuperäinen kirjoittaja Mae:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Me yövytään aina Ilveksessä. Paras meidän mielestä ja lapset viihtyy tosi hyvin.
mä en päässy siellä kattomaan hintaa![]()