oltu, mutta ilman lapsia. Taitaa ennemminkin olla suunnattu pariskunnille kuin lapsiperheille. Isot tilavat hotellihuoneet, oma sauna ja poreamme, aamupala hyvää.
Oon ollut. Ja menen uudestaan . Mahtava aamupala, hyvät huoneet (lähes kaikki saunallisia porealtailla). Todella hyvä sijainti. Lapsetkin tykkäsivät polskia porealtaassa kun oli niin isokin .
Olen ollut siellä yksin. Paljon parempi kuin muut hotellit. Runsas aamupala. Harmi vain, ettei huoneessni ollut poreallasta, vaan pelkkä sauna, mutta sekin oli kiva.