hotelli kanterellis vaasassa!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ninnannunnan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oon ollut. Ja menen uudestaan :). Mahtava aamupala, hyvät huoneet (lähes kaikki saunallisia porealtailla). Todella hyvä sijainti. Lapsetkin tykkäsivät polskia porealtaassa kun oli niin isokin :).
 
Olen ollut siellä yksin. Paljon parempi kuin muut hotellit. Runsas aamupala. Harmi vain, ettei huoneessni ollut poreallasta, vaan pelkkä sauna, mutta sekin oli kiva.
 

Yhteistyössä