Hotelli Cumulus ja lasten lisävuode

Ei Niin Kevyt Keijukainen

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
2 660
0
36
Millainen tuo on? Ja onko huoneessa parivuode vai kaksi erillistä sänkyä, vai riippuuko se ihan huoneesta? Kyseessä siis 2hh.
Ja onkohan tuossa lisävuoteessa minkäänlaisia laitoja tai saako sitä esim. seinän ja sängyn väliin?
Olen tässä hotellia varailemassa, ja mietin että tarviiko tuon lisävuoteen vai pärjättäisköhän kolmistaan lasten kanssa samassa sängyssä. Ja onkohan ne sängyt (siis jos on erikseen) silleen että saa helposti siirreltyä kiinni toisiinsa?

Ne huoneet jossa minä oon yöpöny on kahdella sängyllä varustettuja jotka saa siirrettyä yhteen, mut sehän ei oo kuin parisänky, vaan jos lapsi nukkuu välissä on siinä ikävä kolo. Varavuoteet on ollu sellaisia junnupatjoja ilman laitaa tietenki, paitsi vauvan sänky joka on koottava matkasänky =)

Onko ko. paikkakunnalla omppuhotellia? Ne ovat yleensä siistejä ja sopii lapsiperheille hyvin. On parivuode ja vuodesohva tai 2 vuodenojatuolia. Jääkaappi, mikro ja vedenkeitin. Aamupalaa ei ole, mutta jossain lähistöllä on joku Piknic tms, josta voi ostaa aamiaisen hotellia varatessa.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Ne huoneet jossa minä oon yöpöny on kahdella sängyllä varustettuja jotka saa siirrettyä yhteen, mut sehän ei oo kuin parisänky, vaan jos lapsi nukkuu välissä on siinä ikävä kolo. Varavuoteet on ollu sellaisia junnupatjoja ilman laitaa tietenki, paitsi vauvan sänky joka on koottava matkasänky =)

No silloin tuo lisävuode/patja olis varmaan ihan hyvä valinta tuolle pyörivälle 3,5v:lle, saa äitikin nukkua eikä tarvi pelätä että toinen tippuu lattialle :D
Toivottavasti tuo 5,5v pysyis sitten siinä toisessa sängyssä, jos erilleset sängyt on.
Tai sitten pistää tuon isomman sinne lattialle ja siirtää nuo sängyt vierekkäin ja pienempi siihen miun viereen.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei Niin Kevyt Keijukainen:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:

No silloin tuo lisävuode/patja olis varmaan ihan hyvä valinta tuolle pyörivälle 3,5v:lle, saa äitikin nukkua eikä tarvi pelätä että toinen tippuu lattialle :D
Toivottavasti tuo 5,5v pysyis sitten siinä toisessa sängyssä, jos erilleset sängyt on.
Tai sitten pistää tuon isomman sinne lattialle ja siirtää nuo sängyt vierekkäin ja pienempi siihen miun viereen.

Juuh =) ehkä itse laittaisin sängyt yhteen ja pienen viereen ja isommat patjalle lattialle.

Alkuperäinen kirjoittaja oo:
Onko ko. paikkakunnalla omppuhotellia? Ne ovat yleensä siistejä ja sopii lapsiperheille hyvin. On parivuode ja vuodesohva tai 2 vuodenojatuolia. Jääkaappi, mikro ja vedenkeitin. Aamupalaa ei ole, mutta jossain lähistöllä on joku Piknic tms, josta voi ostaa aamiaisen hotellia varatessa.

On omppuhotelli, viime vuonna siellä tyttöjen kanssa oltiinkin. Tuo cumulus olis vaan lähempänä rautatieasemaa ja sinne pääsis jo klo 14 toisin kuin omppuun vasta klo 16, joten joutuisi tavaroita raahaamaan mukana kauemmin.

Scandichotelleissa on sellaisia perhehuoneita tms. Parivuode ja vuodesohva ja tavallista isompi huone. Ei kaikissa, mut kannattaa soittaa suoraan hotelliin ja kysyä. Ja 2 lasta maksutta. Me ollaan lasten kanssa oltu usein Scandicissa.

Alkuperäinen kirjoittaja n:
Scandichotelleissa on sellaisia perhehuoneita tms. Parivuode ja vuodesohva ja tavallista isompi huone. Ei kaikissa, mut kannattaa soittaa suoraan hotelliin ja kysyä. Ja 2 lasta maksutta. Me ollaan lasten kanssa oltu usein Scandicissa.

täytyykin tutkia miten lähellä rautatieasemaa lähin scandic on, kiitos vinkistä. :)

Meillä oli cumuluksessa myös nuita superior huoneita, joissa on parisänky ja sinne mahtuu hyvin myös lisävuode tai junnupatja. Hinta oli 13e kalliimpi normaalia kahdenhengen huonetta. Siellä oli myös vedenkeitin yms kivaa!

Cumuluksessa 2 hengen huoneita on olemassa parisängyllisiä ja huoneita jossa sängyt on erikseen,mutta ne saa siirrettyä yhteen. Lasten lisävuode on joko huoneessa valmiina oleva nojatuoli josta saa sängyn tai siirrettävä lisävuode(tässä ei ole minkäänlaisia laitoja!) Sitten on vielä olemassa erikseen junnupatjoja.

Yhteistyössä