hot fashion

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
oon etsiny itselleni juhlamekkoa, mut ei oo aikaa lähtee shoppaileen ja netistä en oo mitää löytäny.. ennenku nyt tämän :heart:

http://www.hotfashion.fi/tuotekortti/FIN/10253

mut noi 6,50e postikulut tuntuu aika hurjilta.. tosin eipä se silti kallis ole..?

onko kukaan tilannut tuolta hot fashionista? kuinka noi koot pitää paikkansa, mä kun oon 38/40 ni onks toi M/L pientä vai isoo kokoo..? :ashamed:

henkallahan on viä kalliimmat postarit 7,90? laaki. kannattaa tilata kokoo isompi,ainakin housuissa. on tehty pienille ihmisille. hameita en oo tilannu,mutta uskoisin näin olevan.

olikos siä tarkempia mittoja? esim. rinnanympärys voi olla aika piukee jos on ees hieman rintaa. toi m/l ei ole iso,mutta tuskin säkään iso olet. voithan kokeilla,mutta riskinä on kyllä palautus.

Erittäin kevyt materiaali 100% polyesteriä. Alusmekko musta, päällä upea punakukallinen harso. Niskaan solmittava yläosa. Päällisharsossa viistottu helmaosa. Alusmekossa ohut kuminauharypytys yläosassa istuvuuden parantamiseksi. Alusmekon pituus 79cm. Joustava materiaali. Koko: S/M rinnanympärys n. 70-80 cm, M/L rinnanympärys n. 80-90 cm. Hienopesu 40C

mutta mullahan ei ole minkään valtakunnan mittanauhaa olemassakaan :whistle: :ashamed:

näyttää toi rinnanympärys olevan aika pieni jos venytettynä 90cm. se kun on se mitta rinnan päältä. jos oot rinnakas niin pieni on,mutta jos et niin sitten voipi olla sopiva.

Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
mikä on rinnakas? :D :saint:
no joo,on mul C-kuppi,mut tollaset lärpäthän noi on..
voi harmi ku en taida uskaltaa tilata :( olis niin nätti ollu..

minä oon tuota 38/40 kokoo ja rinnanympärys just ton 90 ja B-kuppi.

näissä vaatteissa tuo rinnanympärys ei tarkoita rinnan altamittaa vaan päältä. joten jos on tuo 80-90cm niin aikas pieni on.

ja jos sullon ap c kuppi,niinkun mulla normaalisti niin ei kannata tilata. vaikka kuinka lrpät niin liiveillä ne ylhäälle tulis ni puristais liikaa. harmi. tuollaiset liikkeet myy kittanoita vaatteita. käyppä halosella kattoon,siä on kivoja hameita ja mekkoja. löysin sieltä itte ihanan! eikä ollu kun 50? halonen on ainakin tampereella,kai muuallakin.

halonen olis jees,mut mä en sinne oikein ehdi.. on kuitenki sen verran kaukana et vaatis kunnolla suunnitellun reissun,siks oon turvautunu noihin nettikauppoihin. elloksella oli joskus pari viikkoo sit ihana sellanen pallohame,mut ei ollu enää :/