Horoskooppi ihmiset

07.06.2007
594
0
16
Uskotteko horoskooppeihin? En nyt tarkoita mitään seiskan horoskooppia vaan ihan näitä "oikeita" juttuja.
Mä en oo koskaan uskonut, vaikka aina niitä kyllä lueskellut. Nyt vaan kun tuota aikaa on ollu enemmän niin olen noita lueskellut. Esimerkiksi www.astro.fi sivun vuosi horoskooppi kyllä aika hyvin "pitää kutinsa". Sekun lupasi jotenkin niin, että alku vuodesta pitää panostaa siihen, mitä oikeesti haluaa elämässään tehdä ym...No nyt menen uuteen työpaikkaan ja yhdessä kiinnostavassa työpaikassa olisi paikka auki. Kuulostaa ihan hölmöltä, mut silti...Tietty tossakin varmaan on se et jos alkaa uskoo niin rupeaa tekee niin, että nuo asiat toteutuisi...
Olen Härkä horoskoopiltani ja ainakin tuo härän kuvaus osuu kuin nenä päähän :D

tää kuullostaa älyttömältä mutta mä en usko ainakaan vielä mihinkään muuhun horoskooppiin paitsi regina-lehdessä olevaan! :D
se on aina pitäny sanantarkasti kutinsa

luonnehoroskoopit on hyvin pitäny paikkaansa. Ja lisään että olen käynyt noin vuos sitten astrologian juttusilla ja piru ku piti paikkaansa hyvin kaikki asiat, vastoinkäymiset ja tulevat..

Luonnehoroskooppi natsaa mulla täysin, samoin mun miehellä, mutta lehtien viikkohoroskooppeja en edes lue.
en ole sen tarkemmin perehtynyt, en esim tiedä niistä nousevista merkeistä ja mitä niitä on. Vähän kiinnostais jos joku selittäis, mutta itse en jaksa alkaa ottaa selvää.

tanhuan sepon sivuilta sai ainakin ennen pienen luonnekuvauksen tarkalla syntymäajalla, josa kaikki planeettamerkit. itse olen teetättänyt vuosia sitten luonnehoroskoopin, iso pumaska, ja joiltain osin täsmää. en usko, että taivaankappaleet ohjaa elämääni, mutta jotain hupiahan sitä pitää ihmisellä olla.

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
vaikka oletkin aurinkomerkiltäsi härkä, ei se mitään sano. kuumerkki kertoo mimmonen oikeasti olet ja nouseva merkki alkaa vaikuttaan luonteeseen 30n jälkeen.

siis alkaa vaikuttaa 30 vuoden vai päivän päästä?? vai mitä?? :o

Nojoo tää kun on jotenkin moni piippunen juttu....
Entinen työkaveri oli ihan hurahtanut horoskooppeihin ja kävikin jossain kursseilla, missä tekivät noita karttoja. Ja kuulemma aika hyvin noi luonnejutut just on pitänyt paikkansa.
Mikäs ton Sepon sivut on? Käynpä ajankuluks vilkasee.... :whistle:

En usko ollenkaan. Meinaatko että kaikille härille (Suomessakin useampi satatuhatta) kävisi noin? Sama pätee luonnehoroskooppiin. Taas jos väitetään, että täydellisellä kartalla toimii, niin ei onnistu. Systeemi on niin monimutkainen että on helppo vedota väärään tulkintaan virheen sattuessa.

Lisäksi ihmiset ovat pitäneet esim. Hitlerin syntymäkartan mukaan tehtyä luonneanalyysiä oikeana, kun heille on sanottu kyseessä olleen heidän analyysinsä.

Mukavaa ajanvietettä kuitenkin.

No sitäpä mä tässä pähkäilenkin, et onks se niin, et ihminen alkaa toteuttaa ite sitä horoskooppia. Just, et no kun mä oon tällanen härkä niin sen takia mä oon tämän luonteinen. Tai et nyt pitää tehdä niin, kun horoskooppi lupaa jotain tapahtuvan loppukuusta.

Ja se mietityttää, et missä menee se "noituuden" raja? Uskovaiset ihmiset tän kysymyksen nyt ainakin ymmärtää....

onko se nouseva merkki niinku joku toinen horoskooppimerkki esim. jos oot oikeasti oinas niin sun nouseva merkki on sitten vaikka kauris tai jotain sinne päin? vai miten noi menee?

No aikaisemmin en sen kummemin ole uskonut mut noita lasten luonnehoroskooppeja kun olen lukenut niin hyvin pitävät paikkansa. Sen olen sanonutkin joskus leikilläni et jos meille vielä joskus lapsia tulee niin täytyy pitää huoli ettei ainakaan toista oinasta tule. :)

Yhteistyössä