Hormoonikierukka ja haluttomuus.. :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ^^
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

^^

Vieras
Mulle laitettiin tammikuussa hormoonikierukka ja nyt on muutaman kuukauden ollu haluttomuutta (alusta asti siis alko halut häviään).. Enää on 1-2pvä/kuussa jolloin on jonkunlaisia haluja.. Tää ei riitä, meillä kärsii avioliitto ihan älyttömästi ja mies ottaa ja lähtee kohta jos tilanne ei muutu :( Sit se raukka luulee että mulla on joku toinen mies jolla käyn tyydyttämässä itteni, ku en sen kans seksiä halua... Mutta ei, ei se ole niin, mulla vaan ei ole haluja :'( Mitä teen? Otanko kierukan pois? Mulla vaan ei ole muita ehkäsy keinoja jäljellä.. (kaikki on kokeiltu) :( :(

ei varmaan auta muu ku "leikkiä haluavansa" jos et haluu piuhoja poikki. mä en mun h.kierukasta luopuis, kun menkat on jäänyt vallan pois, ei muakaan koko ajan haluta mutta miehen mieliks "haluan" ainaki kerran viikossa (ja teen itse alotteen).

Kannattais varmaan myös miehen kanssa keskustella. Noi hormonijutut kun ei aina ihan oo miehelle itsestäänselviä, ja hormoniehkäisyn negatiivisia sivuvaikutuksia on just mm. haluttomuus.

[QUOTE="nanna84";24952469]Kannattais varmaan myös miehen kanssa keskustella. Noi hormonijutut kun ei aina ihan oo miehelle itsestäänselviä, ja hormoniehkäisyn negatiivisia sivuvaikutuksia on just mm. haluttomuus.[/QUOTE]

Oon yrittäny, mutta kun miehellä on siinä pisteessä jo, että hermostuu heti... :'(

Oon yrittäny, mutta kun miehellä on siinä pisteessä jo, että hermostuu heti... :'(

Jos otat kierukan pois, niin mitäs sitten ehkäisynä käytätte? Sittenhän se selibaatti vasta alkaakin, jos ette kerran raskautumista halua? Yritäpä selittää tolla logiikalla asia miehelle. Tai sit sanot miehelle, että piuhat vaan poikki, niin ei tarvi stressata ehkäisystä ja seksikin alkaa taas maistua. :)

[QUOTE="...";24952447]ei varmaan auta muu ku "leikkiä haluavansa" jos et haluu piuhoja poikki. mä en mun h.kierukasta luopuis, kun menkat on jäänyt vallan pois, ei muakaan koko ajan haluta mutta miehen mieliks "haluan" ainaki kerran viikossa (ja teen itse alotteen).[/QUOTE]

Mulla kans hormoonikierukka ja kärsin haluttomuudesta, mutta kierukasta en luovu, kun muita hyviä ominaisuuksia on.
Mä myös oon harrastanut tuota, että leikin haluavani, koska rakastan miestäni, enkä halua häntä puutteessa pitää....

Yhteistyössä