Hormoonikierukasta kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FANG-ANN-75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1) millaiset vuodot/kierto jne ENNEN laittoa?
runsaat,kivuliaat
2) laiton syy?
kivuliaat menkat,endoepäily
3) millaiset vuodot laiton jälkeen ja kuinka pian esim pieneni tai loppui vuodot?
kierukka laitettiin ekana vuotopäivänä ja menkat loppu seuraavana.ei ole vielä seuraavia kuulunu (laitosta kohta kuukausi)
4) huonot sivuoireet?
tähän mennessä ei mitään,ei edes migreenikohtauksia mitä yleensä tulee viikottain 0.o
5) mukavat vaikutukset?
ihan perusfiilis - seksiä haluttais mutta ei voi kun langat liian pitkät. torstaina lyhennyttämään.
6) muuta? (esim että tippuiko itsestään ulos ja jos, minkä ajan päästä laitosta? tulitko raskaaksi sen kanssa jne...).
eipä tässä vielä muuta. jos loppu 5v on yhtä kivaa kun tää eka kk niin huippujuttu.kunhan nuo langat tosiaan saa niin että mies ei ulvo kivusta vaimoa rakastellessaan.. :whistle:

Mulla ollut nyt 9kk
Ei sovi, mielialat heittelee, vuodan milloin sattuu, ei mitään logiikkaa (ennen tasan 28pvää)
Finnejä pukkaa, paino nousee vaikka ruokavalio ennallaan. Alavatsa kaiken aikaa turvonnut ja kova ihan kuin olisin raskaana (muuten olen hoikka mutta tuo mahan pullistuminen näkyy) enkä siis ole raskaana, vatsa ja alaselkäkipuja.
Ei ole mun juttu, menen otattaan pois ja taas mietitään uutta vaihtoehtoa ehkäisyyn :(

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mulla ollut nyt 9kk
Ei sovi, mielialat heittelee, vuodan milloin sattuu, ei mitään logiikkaa (ennen tasan 28pvää)
Finnejä pukkaa, paino nousee vaikka ruokavalio ennallaan. Alavatsa kaiken aikaa turvonnut ja kova ihan kuin olisin raskaana (muuten olen hoikka mutta tuo mahan pullistuminen näkyy) enkä siis ole raskaana, vatsa ja alaselkäkipuja.
Ei ole mun juttu, menen otattaan pois ja taas mietitään uutta vaihtoehtoa ehkäisyyn :(

Voi ei :(. Kuulostaa kamalalta. Kuulemma voi mennä kuukausia että tasottuu, mutta toi sun touhu ei kuulosta enää kivalta.

Yhteistyössä