Hormonikierukka!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katie4
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

katie4

Jäsen
03.07.2004
44
0
6
Onko moni teistä tullut hormonikierukan aikana raskaaksi? Itsellä sellainen tilanne, että kyseinen kierukka laitettiin minulle toukokussa. Menkat tuli viikko kierukan laiton jälkeen, sen jälkeen on ollut vaan tiputtelua. Itselläni ei raskaus ole tullut mieleen, miehelle ilmeisesti on, kun illalla asiasta mainitsi. Nyt on kauhea ahdistus päällä, oireita ei mielestäni ole ollut, lapsia on ennestään kolme 5-vuotias 3-vuotias ja 3 kk ikäinen.

Haluaisin tietää vaikuttaako hormoonikierukka seksihaluihin ja onko kellään siitä alaselkä-kipuja. Tarkempaa tietoa, jos on ottanu pois ja onko sen jälkeen muuttunu halut tai kivut. Itsellä ei ole minkäänlaisia haluja ja alaselkä kivut (poltot) on hirveitä. Kierukka on ollut pian 1 1/2 v. Olen ajatellu ottaa sen pois.

Alkuperäinen kirjoittaja katie4:
Onko moni teistä tullut hormonikierukan aikana raskaaksi? Itsellä sellainen tilanne, että kyseinen kierukka laitettiin minulle toukokussa. Menkat tuli viikko kierukan laiton jälkeen, sen jälkeen on ollut vaan tiputtelua. Itselläni ei raskaus ole tullut mieleen, miehelle ilmeisesti on, kun illalla asiasta mainitsi. Nyt on kauhea ahdistus päällä, oireita ei mielestäni ole ollut, lapsia on ennestään kolme 5-vuotias 3-vuotias ja 3 kk ikäinen.

Ole huoleti! Viestisi voisi olla kuin minun kirjoittama, tosin nuorin on 1v. On hyvin hyvin epätodennäköistä, että olisit raskaana, joten älä turhia murehdi. Oireesi ovat juuri niinkuin yleensäkin kierukan laiton jälkeen ja sehön on hyvin luotettava kuitenkin. Kaikkeahan sattuu, jopa kierukkaraskauksia, mutta TOOOOOOOSI harvoin!

Yhteistyössä