hormonikierukka vuoto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "juusa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"juusa"

Vieras
Minulla on ollut mirena nyt n.3kk. Tähän asti on ollut tuhruttelua harva se päivä. Pikkuhousun suojalla kuitenkin pärjännyt. Nytpä onkin jo kolmas päivä kun vuodan TODELLA runsaasti! Tulee pieniä hyytymiä mukana ja vuoto on kirkkaan punaista. Aamulla ku pytylle istuin ihan lorinalla tuli verta. Liekkö tämä nyt enää asiaan kuuluvaa? Onko mulla tulehus? Kierukka pois paikoiltaan?

Joillakin hormonikierukalla on päinvastainen vaikutus eli kuukautiset tulee todella runsaiksi. Jos ei muita oireita kuten kipua tai hajuja on todennäköisesti kyseessä kuukautiset.

Mistä mä nyt erotan sit onko tulehus vai ei? Ku vuodan kovasti ja menkkakipuja on. Mut vuoto tuoksuu iha niinko normi menkat. Sellanen tietty hajuhan siin on. Mut ei mitenkään erikoinen mille ei ois ennen haissu... Niin.

[QUOTE="juusa";28305923]Mistä mä nyt erotan sit onko tulehus vai ei? Ku vuodan kovasti ja menkkakipuja on. Mut vuoto tuoksuu iha niinko normi menkat. Sellanen tietty hajuhan siin on. Mut ei mitenkään erikoinen mille ei ois ennen haissu... Niin.[/QUOTE]

no sanoisin että kyseessä on menkat. Mutta jos nousee kuume käy lääkärissä.

Yhteistyössä