Hormonikierukka - sattuuko laittaminen kovasti?

Sattuu about saman verran ku papakokeen ottaminen. Mulla meni ainakin tosi kivuttomasti vaikka vähän jännittikin. Omalta osaltani voin siis sanoa että helppo toimenpide, älä turhaan jännitä :)

ei se satu juur yhtään...papa jos otetaaan niin mun mielestä se sattuu jos ne koukkaa liian syvän solunäytteen kuten mulla vuonna 05...luulinki että se oli kierukan asennus mikä sattu mut se oli ilmeisesti paap ja viime vuonna sen otti ihan oppinu ihminen eikä tuntunu miltää..
mutta asiaan siis..

ainoo mikä tuntuu epämiellyttävältä on se kun ne tunkee sen levittimen( vai mikä se nyt onkaan)tuonne emättimeen..tuntuu kuin ne tunkis metallista juomalasia sinne kohdun napukkaan...
; C
mutta jos sen laittaa ihan osaava lekuri niin kestää aika vähän aikaa kun se on paikallaan. ite kun menin laitattaan sen opiskelijalla kun sain siten ilmasen kierukan ja sit siinä kävi sekä opiskelija että lekuri kattomassa ja kokeilemassa erinäisiä juttuja...
mut sekin auttaa jos alat ihan jostain muusta asiasta jutella sen lekurin akns tmv niin et ajattele koko ajan et no nyt ne tunki ton sinne ja auts se sattuu...
lisäks rentoutat ittees ihan väkisin heti kun huomaat että taas alat jännittään kaikkia lihaksias siellä kyseisessä paikassa....

hyvin se menee!!!

toki muista ny että sit tulee hetkellinen menkka fiilis kun se yrittää hylkiä vierasesinettä kohdussa eli ota enne sinne kierukan laittoon menoo särkylääkettä ja varaa side mukaan kun saattaa vuotaa hetken aikaa sen jälkeen!

Mulla meni eka kerralla ihan huomaamattomasti, ei sattunut yhtään! Synnytyksestä sillon oli aikaa reilu 3kk.
Tällä toisella kerralla 'sattui' aika paljon. Tai siis se ei tuntunut sillai tavallisena kipuna vaan vähän sillai jännästi. Tosi huono, yököttävä, olo tuli siinä pöydällä maatessa. Hetki asetuksen jälkeen tuli hemmetin kovat krampit ja melkeen meni taju. Nyt asetuksesta aikaa 1kk ja vieläkin on kramppeja päivittäin. oonkin menossa lekuriin, kun luulen ettei tuo härveli ole kunnolla paikallaan.
En tiedä onko sillä merkitystä että näiden kahden kerran välissä on yksi sektio. Josko se arpi on herkempi tjtn...

Yhteistyössä