Hormonikierukka + raskaus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla ollut reilun viikon pientä pahoinvointia, outoja mahakipuja ja väsyttää älyttömästi. kp 30, norm. on kai noin 28 kierto, saattaa vähän heittää, kun en oo tarkkaan merkannut. Mulla siis horminikierukka ollut 1½v.Viime viikolla tein testinkin, mutta negaa näytti. Mistähän tää pahoinvointi vois johtua?

Tiedän, että raskauden mahdollisuus on tosi pieni, mutta Mirena-raskauksista kun olen kuullut, niin vähän alkoi hirvittämään :/

No vasta joku valitti ihan samaa asiaa. Ja oisko mahdollista, että olisit vatsataudissa? Ne kun kestää oikeetsi tosi pitkään. Ja sen takia voi menkatki olla myöhässä. Testaile vaikka viikon päästä.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
No vasta joku valitti ihan samaa asiaa. Ja oisko mahdollista, että olisit vatsataudissa? Ne kun kestää oikeetsi tosi pitkään. Ja sen takia voi menkatki olla myöhässä. Testaile vaikka viikon päästä.

Voishan olla jotain mahatautia, toivottavasti menis ohi pian. Täytyy tosiaan sit ens viikolla tehdä testi, jos ei nuo menkat ala.

Mulla ollut mirena jo kohta 2v.Tammikuussa viimeksi ollut menkat,vaikka siihen asti ihan säännölliset ja vuotoakin ollut.Vatsa on tuntunut "raskaalta" eli menkkamaisia jomotuksia jne ja finnejä ollut jokapaikassa,ihan kuin raskaana ollessa.Testannutkin olen tietysti,viimeviikolla viimeksi,mutta negaa näyttää edelleen.Vissiin jäi vaan yhtäkkiä menkat pois,kait se on uskottava,että kierukka toimii =)

Alkuperäinen kirjoittaja mulla:
Mulla ollut mirena jo kohta 2v.Tammikuussa viimeksi ollut menkat,vaikka siihen asti ihan säännölliset ja vuotoakin ollut.Vatsa on tuntunut "raskaalta" eli menkkamaisia jomotuksia jne ja finnejä ollut jokapaikassa,ihan kuin raskaana ollessa.Testannutkin olen tietysti,viimeviikolla viimeksi,mutta negaa näyttää edelleen.Vissiin jäi vaan yhtäkkiä menkat pois,kait se on uskottava,että kierukka toimii =)

Mulla silloin la tuli ihan pientä vuotoa, samoin eilen seksin jälkeen. Taitaa vaan sitten olla jäämässä menkat kokonaan pois :) Täytyy kyllä varuiksi tehdä loppuviikosta testi. Pahoinvointia ei ole nyt juurikaan ollut, alamahaa vaan välillä nipistelee munasarjojen paikkeilta.

Yhteistyössä