Hormonikierukka? Onko pakko olla kuukautiset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja josssu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

josssu

Vieras
Hei,

Eli kysymys kuuluu niille joilla on kierukka,että onko pakko olla kuukautiset kun mirena kierukka asennetaan. Mulla pitäis huomenna olla kierukan asennus ja kuukautisia ei vaan kuulu. Ja raskaana en ole. Kaksi lasta ennestään.

Alkuperäinen kirjoittaja josssu:
Minkä takia ne sanoo sitten aina että pitää olla kuukautiset.? tulehdusvaaraa tai jotain?

Halutaan tientenkin olla mahdollisimman varmoja, ettei nainen ole laittohetkellä raskaana. Ja kuten tuossa aikaisemmin jo laitoinkin, että laittaminen helpompaa.

kai mä sitten uskallan mennä sinne huomenna. Raskaustestin tein tänään varmuuden vuoksi ja se oli negatiivinen. Menkkaoireita on ollut nyt enemmän tai vähemmän. onko täällä joku jolle on laitettu ensimmäinen kierukka ilman kuukautisia.

Alkuperäinen kirjoittaja josssu:
kai mä sitten uskallan mennä sinne huomenna. Raskaustestin tein tänään varmuuden vuoksi ja se oli negatiivinen. Menkkaoireita on ollut nyt enemmän tai vähemmän. onko täällä joku jolle on laitettu ensimmäinen kierukka ilman kuukautisia.

Mulle ei laitettu ees ekana päivänä vaan gyne siirsi aikaa jokusen päivän eteenpäin, samoin nyt kun otettiin pois niin varmisti että ei olla sekstailtu viikkoon ilman muuta ehkäisyä kuin se kierukka (mulle ei pistetty heti uutta)

Mulla ei ollu kuukautsia kun laitettiin ekan kerran (mula oli niin epäsäännölliset ja niukat) mutta raskaustesti piti olla tehtynä kun sinne meni ja vielä ultralla ne kattoi ettei varmasti ole raskaana ja kait jotain siihen "asennukseen" liittyvää myös tarkasteltiin siis kierron vaihetta... kivuliasta oli asennus! no, toisen kerran ku laitettiin aika pian synnytyksen jälkeen niin ei tuntu missään... niin se keho aina vaan muuttuu

Yhteistyössä